Pas assezquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij Parlez-vous'd niet een beetje Henk?
Matthijs heeft Charles Aznavour ontdekt. Zonder Matthijs zou Charles Aznavour een vergeten straatartiest zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:15 schreef essnhills het volgende:
Wat heeft Matthijs hiermee te maken?
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Matthijs heeft Charles Aznavour ontdekt. Zonder Matthijs zou Charles Aznavour een vergeten straatartiest zijn
[..]
Matthijs heeft Charles Aznavour ontdekt. Zonder Matthijs zou Charles Aznavour een vergeten straatartiest zijn
quote:
Tja... Drie jaar terug stond dit lied nog niet in de top 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent in de war met die ene van Ogene, haal ik ook vaak door elkaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Was dat nu Aznavour die met 1 functionerende long zong?
[..]
Kon die voor de Beatles geen betere drummer vinden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde dat Matthijs ook verantwoordelijk is voor de Beatles en de Stones
Nietes. Dat was George Michaelquote:
Wat een mooi verhaalquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ogene.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je bent in de war met die ene van Ogene, haal ik ook vaak door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |