Gelderland?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:51 schreef Lospedrosa het volgende:
In mijn jonge (vakantiewerk) jaren ging ik kippenvangen. Dat verdiende zo’n 30 tot 50 gulden per uur, waar normaliter klasgenoten maximaal 10 gulden per uur verdienden.
Maar dan kon je daarna niet ff naar de winkel, of mensen liepen kotsend langs je heen.
Of je zat onder de bloedluis.
Was niet mijn favoriete werk en ja het is dier onerend.
Liever een met bouwvakker die efficiënt door de supermarkt sjeest in de rij met vlekken , dan met 3 rollatorrende contant betalende incontinenten met vlekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:37 schreef Marsenal het volgende:
Andere mensen zouden maar eens zien dat je onderdeel bent van de ruggegraat van de samenleving, potverdrie.
Daarom ga ik altijd in mijn blauwe Clio de Praxis inquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:29 schreef Fer het volgende:
Geen probleem mee, alleen weleens aangesproken als medewerker toen ik met een rode Polo de Praxis in ging. En later met een lichtblauw overhemd met donkerblauwe accenten in de AH.
Lang niet elk bedrijf heeft een kleedkamer of douches.quote:
Weet niet of zij buiten werktijd wel in uniform mogen lopen. Voor collega's van mij die wel in uniform lopen wordt het in ieder geval streng afgeraden, maar is het niet verboden. Voor de poltiie dacht ik wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
Voor politieagenten waarschijnlijk hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |