Ja heb ook niks tegen haar, maar deze hoeft echt niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:18 schreef Gretzl het volgende:
Zaaddodende Adele dit [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:18 schreef patat het volgende:
Okay, ik kak in. Fijne nacht allen en trusten!
Je haalt de woorden uit mijn frietzak. Insgelijks!quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:18 schreef patat het volgende:
489 is de mooiste. Jankende HJM, dat zie je bijna nooit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:18 schreef patat het volgende:
quote:
Nee, wacht, het wordt vanzelf beter!quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:18 schreef patat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adele klinkt altijd alsof haar familie voor haar ogen is doodgeschoten, ik vind daar wat van.
Een soort van Davina Michelle, zeg maar.
ik ben er nog... halfquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:20 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen pleitte voor het mooiste nummer?
Jank wel alleen dan.
Slaap lekker jullie
Dat wordt voorlopig nog niet slapen.quote:
Deze is ook wel erg fijn. Heerlijk nostalgisch.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Nee, wacht, het wordt vanzelf beter!
Fijne nacht allebei
Presentquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:20 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen pleitte voor het mooiste nummer?
Jank wel alleen dan.
Slaap lekker jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |