Truste Pippensquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Welterusten lieverds
Same herequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
quote:
Truste Pip!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Muse setlists
Bij mij wel
Live nog altijd een feestje wat mij betreft! Spelen ook standaard genoeg oud werk en van het nieuwere werk blijft vaak het betere plakken in de showsquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muse nooit live gezien, en ik ben nu te laat want al die nieuwe meuk van ze is het aanhoren niet waard.
Sleep well Pippiequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Ik zag ze in 2000 in de Pinkpop tent, was even gaan kijken want ik vond Muscle Museum een tof nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muse nooit live gezien, en ik ben nu te laat want al die nieuwe meuk van ze is het aanhoren niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |