We krijgen nog de wals.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Ligt het aan mij of is van Inkel minder irritant vandaag.
Dat is als vragen of het vandaag minder geregend heeftquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Ligt het aan mij of is van Inkel minder irritant vandaag.
quote:
Sowwwiiiehquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had je niet even 40 minuten kunnen wachten met deze opmerking?
Waar haal je het geld vandaanquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, heb even geteld. Dit is mijn stand tot nu toe dit jaar:
Concerten: 84 (dat is dus buiten (eventueel meerdere) voorprogramma's gerekend, bands in de kroeg zitten er wel bij)
Festivals: 12
Overige optredens: 14 (drumbands, korte instores etc)
Het punt dat je in dat café terechtkomt lijkt me ook meteen het moment dat je jezelf afvraagt wat je in hemelsnaam aan het doen bent.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Café is ook weer behoorlijk dood hoor, twee man die los gaan rest doet alsof het een begrafenis is.
Ze gaan ook echt al lang mee, nu bands steeds meer tijd tussen albums laten, merk je toch wat minder hoe lang ze al materiaal uitbrengenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Cee het volgende:
Het is volgend jaar alweer 24 jaar geleden dat Muse voor het eerst op Pinkpop optrad en daar schrik ik even van.
KoCquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
dit is denk ik wel de lekkerste Muse in de lijst.
ZIN IN!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We krijgen nog de wals.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Speelden ze niet live toen ik ze live zag, erg jammer.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Welterusten lieverds
Heb wel ingeteerd op mijn spaarrekening dit jaar. Verder beetje van stagevergoeding en af en toe wat van vaders. Scheelt wel dat ik vrijwel geen reiskosten (diesel) heb omdat mijn vader dat betaalt als ie meegaat en anders eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar haal je het geld vandaan
Even wachten op de wals. Dan komen ze wel losquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Café is ook weer behoorlijk dood hoor, twee man die los gaan rest doet alsof het een begrafenis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |