quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik wil The Smiths halen... maar of dat luktquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:36 schreef Isorden het volgende:
Volgende nummer is matig,
Daarna alleen maar genot tot het eind van het uur.
Ik wil het eind nog halen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil The Smiths halen... maar of dat lukt
Inkakken = bijpakken hoorde ik gisterquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil The Smiths halen... maar of dat lukt
Demons is wel hun beste wmb. Maar zou er niet op stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt er in hemelsnaam op Imagine Dragons?
mijn zoon van 14quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt er in hemelsnaam op Imagine Dragons?
Wat deze meneer zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Demons is wel hun beste wmb.
Ik heb dit jaar volgens mij nog niet verkondigd dat Thunder een parodie op muziek is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar nog steeds heel slechtquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |