quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik wil The Smiths halen... maar of dat luktquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:36 schreef Isorden het volgende:
Volgende nummer is matig,
Daarna alleen maar genot tot het eind van het uur.
Ik wil het eind nog halen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil The Smiths halen... maar of dat lukt
Inkakken = bijpakken hoorde ik gisterquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil The Smiths halen... maar of dat lukt
Demons is wel hun beste wmb. Maar zou er niet op stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt er in hemelsnaam op Imagine Dragons?
mijn zoon van 14quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt er in hemelsnaam op Imagine Dragons?
Wat deze meneer zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Demons is wel hun beste wmb.
Ik heb dit jaar volgens mij nog niet verkondigd dat Thunder een parodie op muziek is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar nog steeds heel slechtquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik idd ook kut.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar volgens mij nog niet verkondigd dat Thunder een parodie op muziek is.
Ik HAAT dat nummer.
als jij erbij bent, altijdquote:
dat is wel echt de grootste aids die ze gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar volgens mij nog niet verkondigd dat Thunder een parodie op muziek is.
Ik HAAT dat nummer.
Dat geldt voor heel hun oeuvre, en ik heb m'n best gedaan om dit te verkondigen in jouw absentiequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik HAAT dat nummer.
Ja, dat zie ik eigenlijk ook wel voor me als doelgroep. Hoop niet dat er volwassenen bestaan die hier daadwerkelijk fan van zijn.quote:
Als dat kon, waren we een dag eerder klaarquote:
hij stemde ook op Ain't no mountain high enough en mr blue skyquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, schuld van de ouders.
Er is nog hoop.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij stemde ook op Ain't no mountain high enough en mr blue sky
Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel hun oeuvre, en ik heb m'n best gedaan om dit te verkondigen in jouw absentie
precies en hij neuriet best vaak mee deze week.quote:
Ik had minder dan 2 minuten om deze te maken, dus was een beetje haastwerkquote:
Ik wou zeggen dat alleen tieners niet genoeg is voor zo’n notering, maar toen bedacht ik mij dat we het fenomeen Bankzitters ook nog hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik eigenlijk ook wel voor me als doelgroep. Hoop niet dat er volwassenen bestaan die hier daadwerkelijk fan van zijn.
wij hier ook, stemplaat genotquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Net gruwelijk genoten van Under the Pressure
Sleep well alopioquote:
Dank uquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij hier ook, stemplaat genot
en je bent toch meegegaanquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn stiefzusje wilde een keer naar Imagine Dragons gaan, de vriendin met wie ze zou gaan kon uiteindelijk niet, waarna ze vroeg of ik meewilde.
Ik weet niet meer wat mijn precieze reactie was maar het zal neergekomen zijn op:_____!!!
Sympathiek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn stiefzusje wilde een keer naar Imagine Dragons gaan, de vriendin met wie ze zou gaan kon uiteindelijk niet, waarna ze vroeg of ik meewilde.
Ik weet niet meer wat mijn precieze reactie was maar het zal neergekomen zijn op:_____!!!
deze is wel in mijn top 3 denk ik jaquote:
quote:
Lege Wijnfles Dit Datquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Ik ken dit intro van een andere plaat![]()
Is Guus nu de jatter of de originele man?
Fan wil ik het niet noemen maar ik luister er graag naar, hopelijk heeft het je dag niet verziekt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik eigenlijk ook wel voor me als doelgroep. Hoop niet dat er volwassenen bestaan die hier daadwerkelijk fan van zijn.
De andere twee?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
deze is wel in mijn top 3 denk ik ja
de vraag blijft: welke Edquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef Szura het volgende:
Ed heeft juist niet de looks van een movie star
Volgend uur bij Lex Uitingquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef patat het volgende:
Waar blijft die wals? Hebben we dat maar gehad
De dag is pas net begonnen en nu al kapot.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Fan wil ik het niet noemen maar ik luister er graag naar, hopelijk heeft het je dag niet verziekt.
Twilight Zone en Buddy Joequote:
Dat bombastische geeft t wel een ESF vibe jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Fan wil ik het niet noemen maar ik luister er graag naar, hopelijk heeft het je dag niet verziekt.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De dag is pas net begonnen en nu al kapot.
neuh, die vind ik bij lange na niet hun bestequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
had When the lady smiles verwacht.
Wel in mijn top 3. smaken verschillen. mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, die vind ik bij lange na niet hun beste
Door aan het begin van het volgende uur te verkondigen dat je een groot fan bent van Spinvis.quote:
Sowieso genotsclipquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel in mijn top 3. smaken verschillen. mooi.
Ik moet je wederom teleurstellen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door aan het begin van het volgende uur te verkondigen dat je een groot fan bent van Spinvis.
Ik wist dat ik het realistischer moest houden.quote:
Was alweer mijn zesde keerquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Paceshifters! Die zijn wel heel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |