Dat bombastische geeft t wel een ESF vibe jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Fan wil ik het niet noemen maar ik luister er graag naar, hopelijk heeft het je dag niet verziekt.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De dag is pas net begonnen en nu al kapot.
neuh, die vind ik bij lange na niet hun bestequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
had When the lady smiles verwacht.
Wel in mijn top 3. smaken verschillen. mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, die vind ik bij lange na niet hun beste
Door aan het begin van het volgende uur te verkondigen dat je een groot fan bent van Spinvis.quote:
Sowieso genotsclipquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel in mijn top 3. smaken verschillen. mooi.
Ik moet je wederom teleurstellen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door aan het begin van het volgende uur te verkondigen dat je een groot fan bent van Spinvis.
Ik wist dat ik het realistischer moest houden.quote:
Was alweer mijn zesde keerquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Paceshifters! Die zijn wel heel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |