Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
Leave the world behind
3/10
Woedend
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch @:yvonne @:madame_paon @:maxi-mus zie review
Erg vermoeiendquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado A10 afgesloten door extintion rebellion
Of hoe ze ook heten
Dat kan je zo wel raden toch, neem aan het eindequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?
Nee anders vraag ik het niet aan Caland. Er kunnen zoveel zaken kut zijn aan een film behalve 'het einde'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan je zo wel raden toch, neem aan het einde
Is het meest voor de hand liggende om woedend over te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het niet aan Caland. Er kunnen zoveel zaken kut zijn aan een film behalve 'het einde'.
Oh oké bedankt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het meest voor de hand liggende om woedend over te zijn.
Milieuterrorist.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag allemaal van Femke, ik had er preventief al een waterkanon op gezet.
Het eindequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?
Post van Caland was de eerste keer dat ik met die film in aanraking kwamquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:49 schreef Scrummie het volgende:
@:3rr0r doet even interessant omdat overal te lezen was dat het einde zo kut was.
Hij was erg smakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van deze 'enge' pizza (ik ben niet zo snel bang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
En dat is best zonde, want je denkt de hele film dat het naar een toffe climax aan het toewerken is. Prima acteerwerk, genoeg geld ingestoken.
Kevin Spacey is een gecancelde lul en de line-up scene is wel grappig gr grquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.
Kevin Spacey is nooit veroordeeld. Misschien wel een eikel. De zeven geiten waren volgens iemand in de slimste mens ook een grappige line up naast Sneeuwitje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kevin Spacey is een gecancellede lul en de line-up scene is wel grappig gr gr
Onterecht gecanceld.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kevin Spacey is een gecancelde lul en de line-up scene is wel grappig gr gr
Dat bedoel ik.quote:
Wat een flopdrol ben je toch ook hé.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.
Moet ik hier serieus op in gaan ? Ik zou graag met je discussiëren over film. 30 jaar geabonneerd geweest op de Skoop, m'n favoriete boek is het interview-boek tussen Francois Truffaut en Gerard Jan Hitschcock. Scheld je moeder uit die je na Eraserhead alsnog heeft geworden als tweelingbroer van ET.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een flopdrol ben je toch ook hé.
Samen met Se7en het beste einde van een film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |