Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
ik ga ook naar bed. wel stemplaatje missen, maar dan ben ik wellicht morgen wel wat vroeger aanwezig
Ik wil de meid die is verloren aan cocaïne.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat je als Sia met veel pijn en moeite de lijst haalt dankzij een samenwerking met David Guetta. Chanant.
Chandelier komt ook nog straksquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat je als Sia met veel pijn en moeite de lijst haalt dankzij een samenwerking met David Guetta. Chanant.
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:57 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook maar eens tukken.Veel luisterplezier nog.
Jij bent jongquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
deze ga ik echt zoooo goed op. Jeudgsentiment van naar de club gaan als 16 jarige
Ja, zou toch mooier zijn als een nummer als Breathe Me er ook gewoon in zou staan. Maar ja, utopie... ben allang blij dat haar magnum opus wel in de Snob wordt erkentquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Breathe Me!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil de meid die is verloren aan cocaïne.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
ik ga ook naar bed. wel stemplaatje missen, maar dan ben ik wellicht morgen wel wat vroeger aanwezig
Chandelier komt nog!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, dat valt ergens dan nog mee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chandelier komt ook nog straks
Gaia?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Komend uur wel een lekker blok met Sabotage, Zitti E-Buoni, Song 2, Watermelon Sugar, Smooth Operator en dan Gaia als absolute uitsmijter achter elkaar![]()
kan ook geweest dat ik 17 was ja. Maar goed ik ben nu 28. Ik was 20 of zo toen ik een account hier aanmaakte?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even mijn laptop erbij pakken voor de zoom.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
deze ga ik echt zoooo goed op. Jeudgsentiment van naar de club gaan als 16 jarige
En terechtquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gaia?
Die staat ook nog eens op de een na hoogste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |