quote:
ja sorry.. er waren jaren dat ik niet achter de pc weg te slaan was, maar dat houd ik niet meer vol.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oude mensen worden ouder en slapen meer. En de nieuwe aanwas op FOK! is nu ook niet bepaald groot.
Klopt, maar we hebben @FreshFruit als nieuwe aanwist.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oude mensen worden ouder en slapen meer. En de nieuwe aanwas op FOK! is nu ook niet bepaald groot.
Op zich is het geen slechte ontwikkeling dat we een leven hebben tochquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja sorry.. er waren jaren dat ik niet achter de pc weg te slaan was, maar dat houd ik niet meer vol.
voor fok wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich is het geen slechte ontwikkeling dat we een leven hebben toch
Ligt eraan waar de waarde ligt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich is het geen slechte ontwikkeling dat we een leven hebben toch
Heerlijk nummertje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:52 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Charli XCX en Troye Sivan![]()
Klimaatverandering says no.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Kan die fucking regen ooit eens stoppen
Ik realiseer me ook per jaar dat een beetje leuk kletsen belangrijker is dan spammen. Ik was de eerste paar jaar wel echt heel ergquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:53 schreef ok01 het volgende:
Ach het gaat er bij dit forum vooral om de kwaliteit en niet de kwantiteit. En ik vermaak me deze week genoeg met jullie
Musica E hebben we al gehad hoorquote:
Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:43 schreef Zorro het volgende:
Nou dartsen is klaar, hier komt niet heel veel bijzonders op korte termijn, dus ik trek er een streep onder.
Truste allen
Ja, mee eens. Op een gegeven moment was ik nog als enige over en duurde het even tot er weer een ochtendploeg was. In voorgaande jaren was die aflossing toch beterquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was wel erg matig hoor. Ik mag @:Gretzl en @:ArnieAlberts wel hoor. Maar met zijn drieën is het niet veel.
Neequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Kan die fucking regen ooit eens stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |