Ik probeerde altijd wel wat te slapen, ik vind slapeloze nachten vrij eng. Van 4FMP had ik denk ik wel de ergste slapeloosheid. de comedown van xtc was altijd wel een lekkere roes.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè
Heb 1 keer een complete nacht geskipt met chemische assistentie in mijn wilde periode. Geen aanrader
Ik zal mn best doen Dagoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog maar even tot Weak
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alles van de Bankzitters is verkeerd. De gasten, hun fans, die gasten hun mentaliteit, die fans hun houding en vooral hun lekker anonieme houding te willen doxen en confrontaties te willen opzoeken. Misselijk groepje. Echt.![]()
![]()
![]()
Mijn oma had het ook, vraag me wel eens af wanneer ik ermee te maken ga krijgen. (kruist vingers)quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis nogal zuur dat ik een fikse aanval in mn teen heb net in deze week, zeker gezien ik dus een stuk of 10 bier naar het huis van mijn ouders had besteld
Maar goed, het gaat de betere kant op dus fuck it #yolo
Ja als de MDMA uitwerkt slaap je lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik probeerde altijd wel wat te slapen, ik vind slapeloze nachten vrij eng. Van 4FMP had ik denk ik wel de ergste slapeloosheid. de comedown van xtc was altijd wel een lekkere roes.
quote:
Weten we zeker dat het niet Maan is?quote:
Er zijn drie helden met een banjo: Mumford & Sons, 16 Horsepower en Eagles.quote:
Het is dat het niet rijmt...quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Maan is?
na twee dagen was het ergste vaak wel voorbij voor mij. Ik at veel fruit en blowde wat en dat hielp altijd wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja als de MDMA uitwerkt slaap je lekker. Alleen ben je nog een week moe en down daarna, da's wel kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |