Hey, Thierry.quote:
Dat lied van de Bankzitters is wel het ultieme bewijs dat voor sommigen de kwaliteit er niet toe doet, want dat lied is twee weken oudquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nummer van de Bankzitters was echt heel erg. Had dat nog nooit gehoord, en ik hoop dat het bij deze ene keer blijft.
Snap ik ook wel. Maar dat doet mijn vader wel al 40 jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wil alleen niet dagelijks aan de pillen moeten ervoor, om eerlijk te zijn
Sleep well Felaquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:57 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook maar eens tukken.Veel luisterplezier nog.
Galequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo terug van het stappen. Nog wat gemist?
dat wordt flink bijnakken komende twee nachtenquote:
Komt goed, dat kan niet anders!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gevalletje "oh die!" Als ik 'm eenmaal hoor, denk ik.
Wil ik ook proberen vol te houdenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen die niet minimaal tot Neil Young blijft is een grap.
Ik zag een van de Bankzitters ook bij de Slimste Mens, die jongen had een zeldzaam onsympathieke uitstraling.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied van de Bankzitters is wel het ultieme bewijs dat voor sommigen de kwaliteit er niet toe doet, want dat lied is twee weken oud
Dat gaat me nog wel lukken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ook wel genoeg van gehad. Aangeschoten as hellquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat wordt flink bijnakken komende twee nachten
Tis nogal zuur dat ik een fikse aanval in mn teen heb net in deze week, zeker gezien ik dus een stuk of 10 bier naar het huis van mijn ouders had besteldquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar dat doet mijn vader wel al 40 jaarHij gaat nog steeds met me mee de moshpit in dus...
Alles van de Bankzitters is verkeerd. De gasten, hun fans, die gasten hun mentaliteit, die fans hun houding en vooral hun lekker anonieme houding te willen doxen en confrontaties te willen opzoeken. Misselijk groepje. Echt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied van de Bankzitters is wel het ultieme bewijs dat voor sommigen de kwaliteit er niet toe doet, want dat lied is twee weken oud
Smakelijk!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis nogal zuur dat ik een fikse aanval in mn teen heb net in deze week, zeker gezien ik dus een stuk of 10 bier naar het huis van mijn ouders had besteld
Maar goed, het gaat de betere kant op dus fuck it #yolo
fuck it. Ik blijf tot Neil Youngquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
En dan ook nog maar even tot Weakquote:
Amenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag een van de Bankzitters ook bij de Slimste Mens, die jongen had een zeldzaam onsympathieke uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |