Dertien-in-een-dozijnnaam.quote:
Dankquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begin hier maar mee
Zelf vind ik het trage nog wel lekkerder:
Dit is ook geniaal, knetterstoned of wat dan ook op het podium
ik vind juist die traagheid mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan had het wel een beter ritme gehad. Dit is allemaal zo traag omdat de demo traag was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Absoluutquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:38 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Dat was live echte rock and roll
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:39 schreef Gretzl het volgende:
Zelf Je Naam Is Mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is voor mijn moeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte Gretzl, ik hoop met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Heb alle leden van Kyuss, behalve Chris Cockrell, inmiddels live gezienquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Zeker, maar het leent zich er prima voor om eigen versies op te bedenken, en een paar fans grijpen dat groots aan. YouTube staat er vol mee en het klinkt stuk voor stuk vernuftig: alleen al het terugplaatsen van een door Paul verwijderde bridge (!) geeft een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind juist die traagheid mooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop met je mee op een goed herstel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk volgen er nog mooie stappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh joh man, wat heftig. Volgens mij zag ik dit gister ook langskomen maar mocht ik het nog niet gezegd hebben, sterkte en heel veel geluk en kracht. En beterschap gewenst aan je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh joh man, wat heftig. Volgens mij zag ik dit gister ook langskomen maar mocht ik het nog niet gezegd hebben, sterkte en heel veel geluk en kracht. En beterschap gewenst aan je moeder.![]()
En dan zie ik de regisseur al hoofdschuddend voor me: 'draai maar weer weg'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:41 schreef DireStraits7 het volgende:
Er gaan echt te veel mensen op de 'playback plek' staan die de ballen van het nummer kennen.
oh dat geloof ik best. ik wil alleen mijn gevoel bij dat nummer puur houden en alleen de welbekende versie kennen. ik houd van de enorme melancholie die erin zit. De stem van Lennonquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeker, maar het leent zich er prima voor om eigen versies op te bedenken, en een paar fans grijpen dat groots aan. YouTube staat er vol mee en het klinkt stuk voor stuk vernuftig: alleen al het terugplaatsen van een door Paul verwijderde bridge (!) geeft een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |