Oh jaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee,Echoes. Ruud en Vivienne
Ja je krijgt niet waar voor je geldquote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef KNAK het volgende:
Daar sta je dan.. eindelijk kaartej voor Top2000 cafe, eindelijk een uurtje lekker gek doen, sta je daar tijdens Tubelar Bells, een volle 25minuten op je klok te kijken en mag je biijna al weer er uit
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Op welk lied heeft ooit eens iemand een auto gewassen? Was dat ook deze?
Jeetje. 1242 hierquote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik heb een streak van 2398 dagen
Je hebt wel 25 minuten lekker gek mogen doen met Morad, de schavuitquote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef KNAK het volgende:
Daar sta je dan.. eindelijk kaartej voor Top2000 cafe, eindelijk een uurtje lekker gek doen, sta je daar tijdens Tubelar Bells, een volle 25minuten op je klok te kijken en mag je biijna al weer er uit
Ja, lekker voor ze. Narcistische kuthufters.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef KNAK het volgende:
Nou nouquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, lekker voor ze. Narcistische kuthufters.
Neuh, daar heb ik al wel erger in meegemaaktquote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh. Ik dacht in de ballen. Het hoofd druk ik steevast tegen de hoofdsteun aan.
Hierbij mijn fave B&A nummerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
En de Middellandse Zee heet de Mediterráne
Viva España, olé!
quote:Je zaagt een olievat in twee
En plaatst dat op een rek
Je slaat er met twee stokken op
En hoor, het klinkt te gek
Een kokosnoot gevuld met rijst
Dat wordt een sambabal
Zo maak je hier met weinig geld
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Pling, plong-plong
Ha-ha-ha Adriaantje dat klinkt geweldig
Maar bassie, we gaan het orkest nog veel groter maken, luister maar
Een haringvat is ook geschikt
Als ritme-instrument
En van bamboe maak je hier
Een fluit van nog geen cent
Hoor hoe prachtig of hij klinkt
Het sfeertje is er al
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Pling, plong-plong
Adriaantje, door die muziek kan ik niet stil blijven staan.
Bassie, door deze muziek kan niemand stil blijven staan
Kijk maar wat daar aankomt
Het orkest dat klinkt fantastisch
En daar komt al het publiek
Die zingen en die dansen
Op exotische muziek
Het strand, de zee
En met de zon en palmen overal
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Plinky-plinky plong
Pling, plong-plong
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraïbisch carnaval
Lai-la, lai-la
Caraibisch carnaval...
Denk dat ze dan gewoon dit topic te zien krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Tubular Bells voor doven en slechthorenden, hoe zou dat eruit zien?
Ik kijk alvast reikhalzend uit naar vlak voor 2'en: Gaiaquote:
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:01 schreef MTheBassman het volgende:
het is net na twaalven, dan doe ik ook maar even duolingo
Een stuk beter dan voor mensen die het wel kunnen horenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Tubular Bells voor doven en slechthorenden, hoe zou dat eruit zien?
is echt een leuke taal hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakken
Die krijgen nog een trauma.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat ze dan gewoon dit topic te zien krijgen.
effe terugblikken he?quote:
Volgend jaar gewoon Bassie en Adriaan in de Top 2000. Als dat Friesche kutnummer erin kan, dan dit zeker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hierbij mijn fave B&A nummer![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb frans op de middelbare ZSM laten vallen, wat een kut taal.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is echt een leuke taal hoor
Ik doe ook Frans en dat is al stukken minder.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt wachten op het outro
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt wachten op het outro
1 2 3 is Uno Dos Tresquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |