Dat geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kon beter, maar ik hou mijn streak lekker vol haha
Ik ben er verder niet zo competitief in als jij zie ik
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik heb een streak van 2398 dagen
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan alweerquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Eerlijk ben ik er nu ook wel klaar mee
Zo danquote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Boh, indrukwekkend.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
I stand correctedquote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
ECU toch zeker? European Currency Unit?
zat er 1 keer in, jaar of 20 terug, toen vond ik het al een martel rammelbakquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Slecht onderhoud, type baan wordt slecht oud, is een prototype van een baan die op heel veel andere plekken staat (en daar dan ook een martelmachine is) waardoor de uitlijning van sommige elementen bijzonder vervelend is. En daardoor is het een rammelapparaat, waardoor je (vooral) met je hoofd tegen die beugel aan knalt en je bijzonder hard schrap moet zetten om er niet met een of meerdere hernia's uit te komen.
Is wel beter geworden sinds de nieuwe treinen en beugels, maar ook slechts beperkt.
Nee dat was Echoesquote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Op welk lied heeft ooit eens iemand een auto gewassen? Was dat ook deze?
Nee,Echoes. Ruud en Viviennequote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Op welk lied heeft ooit eens iemand een auto gewassen? Was dat ook deze?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:59 schreef Felagund het volgende:
Einde van
[ afbeelding ]
Was weer mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |