Zo is hetquote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jij kan niet multitasken?![]()
Als ik enkel stilletjes op de bank de hele dag naar de Top 2000 ging luisteren zou het op een gegeven moment gaan vervelen. Maar deze reeks verveelt nooitSamen lachen en praten is het leukste wat er is toch?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Nope, mijn memes zijn op vrees ik.
Het is wachten op @Dagoduck of hij nog een paar unieke heeftquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Nope, mijn memes zijn op vrees ik.
* Sleept alopio mee naar een achterkamertje om een half uur naar de Vengaboys te luisterenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee
Gewoon nee
Gewoon de volle mik
Kon beter, maar ik hou mijn streak lekker vol hahaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een prachtige taalGaat het een beetje goed?
Ik heb als week-opdracht dat ik 20 lessen perfect moet hebben. Dat is de lastigste opdracht die je kan hebben en dan moet ik er ook nog eens zoveel doen. Boh, we zitten nu op 12.
The Greatest Show On Earth is fucking geniaalquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Nou volgend maar The Greatest Show On Earth erin knallen, heb je 20 minuten kwaliteit in ieder geval.
Ach het is ook een beetje een muzikale memequote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef peaceman het volgende:
ik snap wel dat dit hogere kunst is, maar voor mij iets te hoog
Hebben die ook nummers van 22 minuten? Die komen nooit verder dan 2 minuut 23 tochquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
* Sleept alopio mee naar een achterkamertje om een half uur naar de Vengaboys te luisteren
Ja goed, die 2 minuten geef ik ze dan wel cadeau.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Greatest Show On Earth is fucking geniaal. Maar die 2 minuten walvisgeluiden aan het einde zijn wel héél radio-onvriendelijk, dus kan begrijpen als ze dat zouden afkappen.
Goede lyricsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef Felagund het volgende:
Fijn dat ze ook nog meldden welke instrumenten er bij komen.
ja dat snap ik wel. zelfde met echoes natuurlijk. alleen maak ik dit niet vaak live mee en dan heb ik er dus niet zo'n last vanquote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het is ook een beetje een muzikale meme
Het maakt de top2000 juist zo tof
Nee precies, daarom laat ik je meteen een heel album van ze horenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben die ook nummers van 22 minuten? Die komen nooit verder dan 2 minuut 23 toch
En de Middellandse Zee heet de Mediterránequote:
Gewoon stoppen na '... and are being evolved'.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja goed, die 2 minuten geef ik ze dan wel cadeau.
Slecht onderhoud, type baan wordt slecht oud, is een prototype van een baan die op heel veel andere plekken staat (en daar dan ook een martelmachine is) waardoor de uitlijning van sommige elementen bijzonder vervelend is. En daardoor is het een rammelapparaat, waardoor je (vooral) met je hoofd tegen die beugel aan knalt en je bijzonder hard schrap moet zetten om er niet met een of meerdere hernia's uit te komen.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee joh. Waarom dat? Heb er wel eens drie rondes achter elkaar ingezeten en merk er niks van.
Heb namelijk wel een vermoeden dat ik weet wat je bedoelt
The hand claps.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef Felagund het volgende:
Fijn dat ze ook nog meldden welke instrumenten er bij komen.
wij hadden die radiohead puzzel ook makkelijk af kunnen hebbenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Morad heeft de opdrachten uitgevoerd en de puzzel af binnen de tijd van dit nummer
Ik weet eigenlijk nog heel weinig momenten, is zo lang geleden dat ik het gezien hebquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
En de Middellandse Zee heet de Mediterráne
Viva España, olé!
Volgende keer het hem tijdens Echoes laten doen. Is twee minuten korter, dus een grotere uitdaging.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Morad heeft de opdrachten uitgevoerd en de puzzel af binnen de tijd van dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |