Anouk 12 mannenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:49 schreef Tussle266 het volgende:
Calvin Harris had er nu al 12 zangeressen doorheen gejaagd. Mike 12 gitaren.
record staat hier op 8 minuten, dacht ik.quote:
Ja die maakt wel kans op de dodenbonusquote:Op donderdag 28 december 2023 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar met de Bassie-bonus de top 500 in.
In 2003 en 2004 was het in de nachten met 300.000 kijkers 1 van de best bekeken programma's in de nachten van Nickelodeonquote:Op donderdag 28 december 2023 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hele zaterdag of zo van die oude afleveringen achter elkaar op tv gekeken.
Dat is ook een prachtige taalquote:Op donderdag 28 december 2023 23:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ben nu bezig met Italiaans
Ik snap je punt wel, maar de radioversie hiervan is wel heel erg uitgekleed. Eigenlijk zouden ze een tussenversie moeten draaien, die bestaan wel volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bezwaren tegen het stemmen op zeer lange nummers. De Top 2000 is ook een beetje elkaars muzieksmaak laten horen en op die manier te delen. Maar als ik 25 minuten lang naar iemands smaak moet luisteren en vervolgens zij naar drie en een halve minuuut van mijn smaak vind ik het toch wat uit balans.
Jij kan niet multitasken?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
Neequote:Op donderdag 28 december 2023 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar de radioversie hiervan is wel heel erg uitgekleed. Eigenlijk zouden ze een tussenversie moeten draaien, die bestaan wel volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |