Heb de reis door Europa en de reis door Amerika nog helemaal op mn externe HD staanquote:
Al besproken.quote:
Ik heb niks meerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb de reis door Europa en de reis door Amerika nog helemaal op mn externe HD staan
Ik zou me ook knap bescheten voelen als dit in mijn blok voorbij kwam.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
Niemand luistert dit pareltje in het cafe
Nee ze allemaal bezig met de opdrachten van Moradquote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
Niemand luistert dit pareltje in het cafe
Dat heeft een andere reden wellicht, dacht dat ze allemaal op RTL Telekids herhaald worden. Sowieso op Videoland.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat die nooit meer herhaald word
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
Multitasken is een kunst.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
Die plaatjes moet je al klaar hebben staan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |