Ah, vandaar dat die nooit meer herhaald wordquote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat die als enige van de vroege series op video/BVU (Een soort professionele U-matic) is opgenomen en die masters nu vergaan en verdwenen zijn.
Hij ging een foto maken in het cafe, een willekeurige vrouw sloeg haar armen om hem heenquote:
Er valt ook niks te snappen, hij probeerde gewoon elke snaar die hij kon vinden en dat is het.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal dit nummer nooit snappen vrees ik
je lacht iets teveelquote:
Het beste stuk is nu wel geweest wat mij betreft. Het wordt nu allemaal iets vager.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal dit nummer nooit snappen vrees ik
Heb de reis door Europa en de reis door Amerika nog helemaal op mn externe HD staanquote:
Al besproken.quote:
Ik heb niks meerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb de reis door Europa en de reis door Amerika nog helemaal op mn externe HD staan
Ik zou me ook knap bescheten voelen als dit in mijn blok voorbij kwam.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
Niemand luistert dit pareltje in het cafe
Nee ze allemaal bezig met de opdrachten van Moradquote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
Niemand luistert dit pareltje in het cafe
Dat heeft een andere reden wellicht, dacht dat ze allemaal op RTL Telekids herhaald worden. Sowieso op Videoland.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat die nooit meer herhaald word
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |