En te drinken, en er nog een te pakkenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:43 schreef peaceman het volgende:
zou ik tijd hebben om even een biertje te pakken? Wat denken jullie?
Ja hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:43 schreef peaceman het volgende:
zou ik tijd hebben om even een biertje te pakken? Wat denken jullie?
De haters zijn al naar bedquote:Op donderdag 28 december 2023 23:40 schreef alopio het volgende:
Echte liefhebbers ook, verleden jaar veel haat in het topic tijdens dit nummer
Gewoon jammer dat die als enige van de vroege series op video/BVU (Een soort professionele U-matic) is opgenomen en die masters nu vergaan en verdwenen zijn.quote:
Beste kinderserie ooit!quote:
Ah, vandaar dat die nooit meer herhaald wordquote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat die als enige van de vroege series op video/BVU (Een soort professionele U-matic) is opgenomen en die masters nu vergaan en verdwenen zijn.
Hij ging een foto maken in het cafe, een willekeurige vrouw sloeg haar armen om hem heenquote:
Er valt ook niks te snappen, hij probeerde gewoon elke snaar die hij kon vinden en dat is het.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal dit nummer nooit snappen vrees ik
je lacht iets teveelquote:
Het beste stuk is nu wel geweest wat mij betreft. Het wordt nu allemaal iets vager.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal dit nummer nooit snappen vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |