Zo is hetquote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jij kan niet multitasken?![]()
Als ik enkel stilletjes op de bank de hele dag naar de Top 2000 ging luisteren zou het op een gegeven moment gaan vervelen. Maar deze reeks verveelt nooitSamen lachen en praten is het leukste wat er is toch?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Nope, mijn memes zijn op vrees ik.
Het is wachten op @Dagoduck of hij nog een paar unieke heeftquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Nope, mijn memes zijn op vrees ik.
* Sleept alopio mee naar een achterkamertje om een half uur naar de Vengaboys te luisterenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee
Gewoon nee
Gewoon de volle mik
Kon beter, maar ik hou mijn streak lekker vol hahaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een prachtige taalGaat het een beetje goed?
Ik heb als week-opdracht dat ik 20 lessen perfect moet hebben. Dat is de lastigste opdracht die je kan hebben en dan moet ik er ook nog eens zoveel doen. Boh, we zitten nu op 12.
The Greatest Show On Earth is fucking geniaalquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Nou volgend maar The Greatest Show On Earth erin knallen, heb je 20 minuten kwaliteit in ieder geval.
Ach het is ook een beetje een muzikale memequote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef peaceman het volgende:
ik snap wel dat dit hogere kunst is, maar voor mij iets te hoog
Hebben die ook nummers van 22 minuten? Die komen nooit verder dan 2 minuut 23 tochquote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
* Sleept alopio mee naar een achterkamertje om een half uur naar de Vengaboys te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |