Ja peanuts.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden die radiohead puzzel ook makkelijk af kunnen hebben
Nog liever voor Ruud dan.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Als we deze plaat volgend jaar nog net een tandje hoger weten te krijgen scheelt het wel drie kwartier praattijd voor Van Inkel... just saying
Ik vind het altijd tof als ik hem mee kan pakkenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. zelfde met echoes natuurlijk. alleen maak ik dit niet vaak live mee en dan heb ik er dus niet zo'n last van
We hadden hier ook nog drie liedjes van De Bankzitters of liedjes over Bloemkolen kunnen luisterenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bezwaren tegen het stemmen op zeer lange nummers. De Top 2000 is ook een beetje elkaars muzieksmaak laten horen en op die manier te delen. Maar als ik 25 minuten lang naar iemands smaak moet luisteren en vervolgens zij naar drie en een halve minuuut van mijn smaak vind ik het toch wat uit balans.
ECU toch zeker? European Currency Unit?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar jongens, het is bijna 1 januari 1993, dus er is nog een hoop te doen. De EEG wil namelijk de grenzen open gooien. Één mooi groot Europa! En dan betalen we met nog maar één wettig betaalmiddel, de EQ!
haha en zo moet het ook zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het altijd tof als ik hem mee kan pakken
177 All Too Well (10 Minute Version) Taylor Swiftquote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen we ook al de 10 minuten versie van All Too Well?
Gewoon tijdens Gijsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Als we deze plaat volgend jaar nog net een tandje hoger weten te krijgen scheelt het wel drie kwartier praattijd voor Van Inkel... just saying
Oooh. Ik dacht in de ballen. Het hoofd druk ik steevast tegen de hoofdsteun aan.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Slecht onderhoud, type baan wordt slecht oud, is een prototype van een baan die op heel veel andere plekken staat (en daar dan ook een martelmachine is) waardoor de uitlijning van sommige elementen bijzonder vervelend is. En daardoor is het een rammelapparaat, waardoor je (vooral) met je hoofd tegen die beugel aan knalt en je bijzonder hard schrap moet zetten om er niet met een of meerdere hernia's uit te komen.
Is wel beter geworden sinds de nieuwe treinen en beugels, maar ook slechts beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |