'Even'quote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had zoiets van ik ken dat Tubular bells niet. Maar nu heb ik wel een vermoeden.
Dus daar blijf ik nog wel even voor op.
Je kan zo de songtekst van Tubular Bells postenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merkte dat het zo snel ging soms dat teksten ook niet werden gelezen.
Luister je eigenlijk ook wel eens je volledig lijst achter elkaar?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nummer 9 is een fantastische versie. die single versie die ze hier draaien is maar matig, maar die in mijn top 10 duurt 14 minuten en is een soort jamsessie met publiek in de studio. helaas kennen niet veel mensen die versie.
Ff schijten.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef Ferdo het volgende:
Wat gaat Morad doen straks in die 25 minuten?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan zo de songtekst van Tubular Bells posten
Ik was lekker naar huis gegaan als ik hem was. De mensen bekijken het maar.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef Ferdo het volgende:
Wat gaat Morad doen straks in die 25 minuten?
Ik probeer al jaren Kaiser Chiefs en Robyn erin te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die staat wel prima zo wat mij betreft. Doe liever wat acties om bands erin te krijgen die het verdienen
Dio maar op één nummer te horen deze lijst, een schandequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |