quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]verbaast me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
Ik merkte dat het zo snel ging soms dat teksten ook niet werden gelezen.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk, want ik luister niet altijd even goed naar de tekst. Maar kan me ook voorstellen dat daar teveel tijd in ging zitten.
Ik had zoiets van ik ken dat Tubular bells niet. Maar nu heb ik wel een vermoeden.quote:
Kan gebeuren, alsnog wel netjes gedaanquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Vierde geworden in de quiz.
Ik schaam mij
Die staat wel prima zo wat mij betreft. Doe liever wat acties om bands erin te krijgen die het verdienenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Oh en is er al een actie om My Chemical Romance volgend jaar in de Top 100 te krijgen?We kunnen het niet alleen mensen
Als het maar gezellig was.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schaam mij
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schaam mij
tenzij 4 deelnemersquote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, alsnog wel netjes gedaan
Poedelprijs.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schaam mij
Volgend jaar Magnetic Fields van Jarre erinquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na 2 minuten heeft dat hele nummer niks meer met B&A te maken, dus dan kunnen jullie er wel mee stoppen hoor
Mag van mijquote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Oh en is er al een actie om My Chemical Romance volgend jaar in de Top 100 te krijgen?We kunnen het niet alleen mensen
nummer 9 is een fantastische versie. die single versie die ze hier draaien is maar matig, maar die in mijn top 10 duurt 14 minuten en is een soort jamsessie met publiek in de studio. helaas kennen niet veel mensen die versie.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Netjes
Je nummers 6 en 10 staan bij mij ook vrij hoog. The Funeral op 76 en Under The Pressure op 129. Child in Time volgt op plek 234.
Jammer, maar dan had je niet het goede team bij je.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schaam mij
Oei, dat wordt dan helaas geen like.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schaam mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |