SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
Zijn duitse dartsfan de personificatie van dagjesvolk?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Duitse dartpubliek is wel de ergste vorm van support die er is.
Luke Littler?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser ook niet de druk aan kon?
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn duitse dartsfan de personificatie van dagjesvolk?
Rudi Völler?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje wat de Nederlanders bij het interlandvoetbal zijn. Alhoewel het Nederandse dartpubliek eigenlijk net zo is. Zie Ahoy, echt tenenkrommende shit.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Duitse dartpubliek is wel de ergste vorm van support die er is.
En Engelsen in ally pallyquote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje wat de Nederlanders bij het interlandvoetbal zijn. Alhoewel het Nederandse dartpubliek eigenlijk net zo is. Zie Ahoy, echt tenenkrommende shit.
Zal Adolf Hitler wel weer zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Glasgow in de PL was ook pure aidsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje wat de Nederlanders bij het interlandvoetbal zijn. Alhoewel het Nederandse dartpubliek eigenlijk net zo is. Zie Ahoy, echt tenenkrommende shit.
Heino?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt gelijkquote:
Boh die zou ik wel eens willen volzeiken!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Plasje plegen in Jutta Leerdam. @:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Dan heb je Dimi niet gezienquote:
Kalm aan. Zijn schema is loodzwaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Doevelaer het volgende:
De Humpf gaat zo ineens door naar de wereldtitel
Hoop doet levenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kalm aan. Zijn schema is loodzwaar.
Adams - Nixonquote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Barney - Baxter '99 niet gezien zeker?
Die was zwaar over de zeikquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heb ik Humphries nog nooit gezien.
Heel fijn dit. Kloothommels in het publiekquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heb ik Humphries nog nooit gezien.
INGURLAND INGURLANDquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
INGURLAND INGURLAND
2 WORLD WARS 1 WORLD CUP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stond 3-0 achter tegen Lloyd.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
Zo won Barney ook ooit eens het WK 2007.
Stond met 3-1 achter tegen Colin Lloyd en won uiteindelijk met 3-4.
Maar lloyd kreeg 3 matchdartsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
Zo won Barney ook ooit eens het WK 2007.
Stond met 3-1 achter tegen Colin Lloyd en won uiteindelijk met 3-4.
Echt?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij stond 3-0 achter tegen Lloyd.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt @:anneloos je ook Rapid Ricky?
Ik heb die wedstrijd laatst nog teruggekeken. Het was wel grappig hoe hij, in de matchdartlegs, niets wist te raken maar verder zijn spel briljant was dat duel.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar lloyd kreeg 3 matchdarts
Hogan die zich doodgoiide met drie darts in de hand never forgetquote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Glen Durrant stond ook 3-0 achter tegen Paul Hogan.
Gelukkig kan ie morgen weer fris en fruitig naar z'n werk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:11 schreef Kopiko het volgende:
Slim van @:dr_flash dat hij is gaan slapen
Niet vrij zijn tijdens het wkquote:Op donderdag 28 december 2023 23:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie morgen weer fris en fruitig naar z'n werk.
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not donequote:
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd laatst nog teruggekeken. Het was wel grappig hoe hij, in de matchdartlegs, niets wist te raken maar verder zijn spel briljant was dat duel.
JAWSED.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.
Darts hoort een warm bad te zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
NL publiek is net zo.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beginnersfout.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Tarik is nog wel wakkerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
De schoorsteen moet nog roken voor ik naar Andalusië trek, ouwe rukbeer.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Schutters uut Son.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt @:anneloos je ook Rapid Ricky?
Dirk-jan DJquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Flauwekulquote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano na die kort opleving nooit meer gezien. Meneer ‘heeft een leven’. Bah.
Ach Hogan...quote:
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huisquote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie nog wilde oud en nieuw plannen?
Lekker matinquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huis
Lekker thuis blijven danquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huis
Lekker cobra’s koppenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lang weekend weg met de familie, doen we elk jaar, heel gezellig.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie nog wilde oud en nieuw plannen?
Sinds de BBB het gekaapt heeft?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sweet Caroline doet me niets meer.
Ingeruild voor positiejurk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:25 schreef Doevelaer het volgende:
Geen sixpack shirt meer voor Gurney
Nee, ik bekijk eigenlijk weinig campagnefilmpjes van de BBB.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds de BBB het gekaapt heeft?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk eigenlijk weinig campagnefilmpjes van de BBB.
Jij bent wel echt het drankorgel van DRTquote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben toch de stad in
Ze zenden darten uit in de club
Parenclub? Sexclub?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben toch de stad in
Nog even rol döner scorenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben toch de stad in
Je loopt een leg achterquote:Op donderdag 28 december 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Boedapestgoden
Dit zijn wilde avonden.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Boedapestgoden
Eigenlijk drink tegenwoordig vrij weinigquote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het drankorgel van DRT
Rustig.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:34 schreef Bezsen het volgende:
180000000000000000000000000000000000000
Ho ho hoquote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het drankorgel van DRT
Sow jij bent een stoere boy, respectquote:Op donderdag 28 december 2023 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk drink tegenwoordig vrij weinig
Maar zodra ik in een ander land ben ga ik los
Ze willen drank van je.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen zit sociaal tegen mij aan te lullen
Laat mij autistisch darten kijken
180000000000000quote:Op donderdag 28 december 2023 23:37 schreef Bezsen het volgende:
Leuk Luke Humphries feitje:
die woont hier 30 minuten verderop
Bedankt, ik vind mijzelf ook erg stoer eigenlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow jij bent een stoere boy, respect
Lekker bezig Roelvinkquote:Op donderdag 28 december 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind mijzelf ook erg stoer eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh die zou ik wel eens willen volzeiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Vaak iets van desinteresse erin.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Het commentaar is erg matig vanavond.
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Had jij ooit een andere naam op fok?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gurney v Chisnall zou ook gewoon een boeiende laatste 16 zijn.
Dit is chantage.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je mij oké vindt ben je voor Gurney
Ik neem Daryl Gurney erg serieusquote:
Wat was je reden om weg te gaan bij VTM?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb lange tijd via VTM gekeken naar het darts, maar dit WK weer Viaplay aangezet. Is Roland Scholten weg? Heb 'm helemaal nog niet gezien.
Er heerst radiostilte rond de Scholt. Hij dart ook al niet meer in de regio hier.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb lange tijd via VTM gekeken naar het darts, maar dit WK weer Viaplay aangezet. Is Roland Scholten weg? Heb 'm helemaal nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |