Die was zwaar over de zeikquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heb ik Humphries nog nooit gezien.
Heel fijn dit. Kloothommels in het publiekquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heb ik Humphries nog nooit gezien.
INGURLAND INGURLANDquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
INGURLAND INGURLAND
2 WORLD WARS 1 WORLD CUP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stond 3-0 achter tegen Lloyd.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
Zo won Barney ook ooit eens het WK 2007.
Stond met 3-1 achter tegen Colin Lloyd en won uiteindelijk met 3-4.
Maar lloyd kreeg 3 matchdartsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
Zo won Barney ook ooit eens het WK 2007.
Stond met 3-1 achter tegen Colin Lloyd en won uiteindelijk met 3-4.
Echt?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij stond 3-0 achter tegen Lloyd.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt @:anneloos je ook Rapid Ricky?
Ik heb die wedstrijd laatst nog teruggekeken. Het was wel grappig hoe hij, in de matchdartlegs, niets wist te raken maar verder zijn spel briljant was dat duel.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar lloyd kreeg 3 matchdarts
Hogan die zich doodgoiide met drie darts in de hand never forgetquote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Glen Durrant stond ook 3-0 achter tegen Paul Hogan.
Gelukkig kan ie morgen weer fris en fruitig naar z'n werk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:11 schreef Kopiko het volgende:
Slim van @:dr_flash dat hij is gaan slapen
Niet vrij zijn tijdens het wkquote:Op donderdag 28 december 2023 23:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie morgen weer fris en fruitig naar z'n werk.
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not donequote:
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd laatst nog teruggekeken. Het was wel grappig hoe hij, in de matchdartlegs, niets wist te raken maar verder zijn spel briljant was dat duel.
JAWSED.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.
Darts hoort een warm bad te zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
NL publiek is net zo.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beginnersfout.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Tarik is nog wel wakkerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
De schoorsteen moet nog roken voor ik naar Andalusië trek, ouwe rukbeer.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Schutters uut Son.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt @:anneloos je ook Rapid Ricky?
Dirk-jan DJquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Flauwekulquote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano na die kort opleving nooit meer gezien. Meneer ‘heeft een leven’. Bah.
Ach Hogan...quote:
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huisquote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie nog wilde oud en nieuw plannen?
Lekker matinquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huis
Lekker thuis blijven danquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij schoonfamilie aan de andere kant van het land en tien over 12 weer met gierende banden naar huis
Lekker cobra’s koppenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lang weekend weg met de familie, doen we elk jaar, heel gezellig.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie nog wilde oud en nieuw plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |