Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not donequote:
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd laatst nog teruggekeken. Het was wel grappig hoe hij, in de matchdartlegs, niets wist te raken maar verder zijn spel briljant was dat duel.
JAWSED.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje haatliefdeverhouding met lloyd. Als t loopt n genot om naar te kijken maar gaf net te vaak niet thuis, bijv op wks.
Darts hoort een warm bad te zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
NL publiek is net zo.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht wel. Die waren echt strontvervelend. Bij darten mag je best een favoriet hebben maar fluiten of wat anders is not done
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beginnersfout.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Tarik is nog wel wakkerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
De schoorsteen moet nog roken voor ik naar Andalusië trek, ouwe rukbeer.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tijdens het wk
Schutters uut Son.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het al 5 minuten over punten. Ik moet me beheersen om Achmed nu niet te bellen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt @:anneloos je ook Rapid Ricky?
Dirk-jan DJquote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Flauwekulquote:Op donderdag 28 december 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano na die kort opleving nooit meer gezien. Meneer ‘heeft een leven’. Bah.
Ach Hogan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |