Traumatische film welquote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef peaceman het volgende:
Watership down is een fantastisch boek
Ghost is... apart. Kan er zelf niet superveel mee eerlijk gezegd, hoewel ik wel van metal hou.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja heVoor mij is Ghost echt de ontdekking van dit jaar.
Op een of andere manier had ik het nooit geluisterd. Ik dacht eerst ook dat het gewoon meer black metal was
Het is pop-metal (als dat bestaat), maar gewoon zo goed en live was het zo sterk ookMijn spotify wrap up was één groot Ghost orgy
Die heeft er toch ingestaan? Of was dat een droom?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef Gretzl het volgende:
Laten we in 2024 eens een poging wagen deze Bright Eyes erin te krijgen (jaaa dat ene liedje wat jullie allemaal kennen van de NS-reclame)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is er wel een Songfestival voor verstandelijk beperkten.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze juist sturen
Gewoon op hun bek laten gaan
Beste nummers ooit volgens een aantal kids, kunnen ze niet gewoon op K3 stemmen, dat is gewoon een guilty pleasurequote:
Het Eurovisie Songfestivalquote:Op donderdag 28 december 2023 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien is er wel een Songfestival voor verstandelijk beperkten.
snap ik wel. Boek is nog beter dan de film. Film een 7.3, boek een 8.8quote:
Glamrock in een metaljasje, zo zou ik het nog het meest omschrijven, denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik het nooit geluisterd. Ik dacht eerst ook dat het gewoon meer black metal was
Het is pop-metal (als dat bestaat), maar gewoon zo goed en live was het zo sterk ookMijn spotify wrap up was één groot Ghost orgy
Eerste post sinds m'n stemlijstje ja, had m'n laptop niet bij, en mobiel niet ;'(quote:Op donderdag 28 december 2023 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Koffie!
Jou had ik nog niet gezien hier dit jaar
Mijn ontdekkingen van het jaar zijn Sleep Token en Spiritbox.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om collega's met jonge kinderen. Over de k3 optredens met korte rokjes. Erg sneu.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Beste nummers ooit volgens een aantal kids, kunnen ze niet gewoon op K3 stemmen, dat is gewoon een guilty pleasure
Ja, mensen zeggen altijd dat het een zielig verhaal is, ik vind dat heel erg meevallen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja klopt. wel extra zielig met de beelden erbij
Billie Eilish was ZO. FUCKING. GOED op Sziget. Ik was geen fan van haar, maar na dat optreden wel.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt genot. Er waren mensen aan het zeveren dat er alleen nog maar kutmuziek aan kwam, maar dit is![]()
![]()
dit is verdomde mooiquote:
Oh ja Lowlands was ze ookquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef Gretzl het volgende:
everything I wanted, echt een ultiem genot om deze op Lowlands te mogen horen![]()
![]()
![]()
![]()
Moderne klassieker, evergreen alles.![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht even dat dat Wesley Sneijder wasquote:
Hoge lat wel, zelfs witte ruis is na Bankzitters een genotquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel Everything I wanted na de bankzitters.
absoluut. Happier than ever vind ik echtquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Lowlands was ze ook
De hype is echt 100% terecht. Wat een strot heeft dat kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |