Dat kan ook niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is geruststellend dat Joost Klein een beter nummer heeft dan dit
Even wattenstaafje overheen, komt alles goed.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef alopio het volgende:
Er komt nu bloed uit mijn oren? Kan dat kwaad?
Jep. Er zijn ook gewoon écht geen redeeming factors. Het is niet grappig, niet muzikaal bijzonder, niet origineel, niet goed gezongen. Gewoon in alle opzichten helemaal kut.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef 4-elements het volgende:
Ik wilde het toch even horen, was wel benieuwd. Maar het is gewoon écht slecht.
Goede opvoedingquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn (pre-)pubers vinden dit aids.
Stel je voor dat ze waren gegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.
Op de internationale Reddit van Eurovision werd dit helemaal afgebrand.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was laatste geworden in de halve finale
Nu vind ik Joost Klein stiekem best leuk, maar als dit nummer de maatstaf is dan is dat ook niet heel lastig. Hadden we net zo goed alsnog Double Dutch kunnen sturenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is geruststellend dat Joost Klein een beter nummer heeft dan dit
Ze zijn net zo goed als de 3JS dus!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was laatste geworden in de halve finale
Hadden we nooit meer mee mogen doenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze waren gegaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |