Als het the Bottom of everything is van Bright Eyes valt het wel meequote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee
Misschien mogen ze later opblijven omdat ze schoolvakantie hebbenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef Momo het volgende:
Jammer dat doelgroep van Bankzitters nu al allemaal naar bed zijn
Ik weet niet, mijn (pre-)pubers vinden dit aids.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef Momo het volgende:
Jammer dat doelgroep van Bankzitters nu al allemaal naar bed zijn
Vanmorgen even na 8enquote:
Dan mogen ze om 8 uur i.p.v. 7 uur naar bed.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien mogen ze later opblijven omdat ze schoolvakantie hebben
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Isorden het volgende:
Maar even die Ghost cover van Jesus He Knows Me checken ipv bankzitters
Er is hoop voor de jeugdquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn (pre-)pubers vinden dit aids.
Nederland is een smakeloos land. Real Man is top 100 materiaal!quote:
Zelfs Cher vindt dit wat overdreven ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
De speakers gaan bijna kraken van de overkill aan autotune
Het is geruststellend dat Joost Klein een beter nummer heeft dan ditquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.
Dit was laatste geworden in de halve finalequote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.
Youtube volgens mij vooral.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is zeker populair onder de minderjarige stemmers??
Een handjevol kamerleden heeft echt een leuke of opvallende favoriet, maar over het algemeen zijn het geen heel interessante keuzes.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bosma heeft dan weer Coltrane als favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |