Dat valt helemaal niet meequote:Op donderdag 28 december 2023 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
De volgende is Bright Eyes, dat valt weer mee.
Jammer dat er op mume vooral op de song wordt gestemd vooralsnog en niet op de Walk onquote:Op donderdag 28 december 2023 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Darters die een walk-on song hebben die perfect past bij hun (bij)naam of uitstraling zijn het leukst
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet achter elkaar gelukkig
Maar je moet vaker douchen deze week he
Slaapverwekkend saai ja. Je hoopt dat ze wat konijnen afknallen tijdens dat nrquote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee
Ik was erbij vanmorgen, ook mijn stemplaatje!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van mij Someone Somewhere in Summertim. Tussen 7:00 en 8:00 in de ochtend. Ja zeg.
De volgende is Bright Eyes, dat valt weer mee.
Hij maakt misschien een uitzondering als Back to Black daar gewoon in staatquote:Op donderdag 28 december 2023 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee of dat mag van Geert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Max. 2 keer.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet achter elkaar gelukkig
Maar je moet vaker douchen deze week he
Dont Forget Me bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is wel leuk maar BTW heeft echt beter
real man is al geweest?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:34 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik was erbij vanmorgen, ook mijn stemplaatje!
Vlak daarna Real Men, Tori Amos heb ik net gemist vanmiddag
Goed dat je me even een herinnering stuurt, ik had helemaal niet door dat die K.O. al van start is gegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat er op mume vooral op de song wordt gestemd vooralsnog en niet op de Walk on
Dosed vind ik echt prachtigquote:
Die ook inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2023 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dosed vind ik echt prachtig![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hij maakt misschien een uitzondering als Back to Black daar gewoon in staat![]()
Overzicht Tweede Kamermuziek
Onderstaande lijst is een overzicht van de Kamerleden die gekozen zijn tijdens de verkiezingen van 2021 en hun favoriete muzieknummer. De lijst staat op alfabetische volgorde.Bosma heeft dan weer Coltrane als favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |