Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Isorden het volgende:
Maar even die Ghost cover van Jesus He Knows Me checken ipv bankzitters
Er is hoop voor de jeugdquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn (pre-)pubers vinden dit aids.
Nederland is een smakeloos land. Real Man is top 100 materiaal!quote:
Zelfs Cher vindt dit wat overdreven ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
De speakers gaan bijna kraken van de overkill aan autotune
Het is geruststellend dat Joost Klein een beter nummer heeft dan ditquote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.
Dit was laatste geworden in de halve finalequote:Op donderdag 28 december 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden dit opgestuurd voor ESF 2024 en hun achterban was helemaal verbaasd dat de commissie "het beste nummer ooit" niet had gekozen.
Youtube volgens mij vooral.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is zeker populair onder de minderjarige stemmers??
Een handjevol kamerleden heeft echt een leuke of opvallende favoriet, maar over het algemeen zijn het geen heel interessante keuzes.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bosma heeft dan weer Coltrane als favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |