Vind jijquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Stel je voor the boss nog nooit live gezien hebben, wat heb je dan een leeg bestaan
Komende Juno voor de 3e keerquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Stel je voor the boss nog nooit live gezien hebben, wat heb je dan een leeg bestaan
Ik red me primaquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Gelukkig komt hierna Rowen Heze, dat is wat beter verstaanbaarquote:
Live was ie wel leuk ja, maar ik heb echt wel betere dingen gezienquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
ik vind deze wel meevallen, kun je nagaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce heeft best wel echt goeie dingen gedaan.
Deze hoort er niet bij.
oh god dat ook nog.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt hierna Rowen Heze, dat is wat beter verstaanbaar
Yankee heeft ook 1 keer een live tv registratie gezien en denkt nu stoer te zijnquote:
Sjalalalalalala lalaquote:
Heb ik aan me voorbij laten gaan.quote:
In 2023 wederom gemist, terwijl ik me had voorgenomen om eindelijk te gaan. Maar een last-minute lukte niet meer.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
De afgelopen editie was de line-up minder vinden wij maar meestal is wel goed.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb enkel 2014-2015 gemist (toen deed ik minder festivals) en de afgelopen editie (vanwege een etentje + feest omdat mijn moeder met pensioen ging). Ze hebben eigenlijk altijd een voortreffelijke line-up, en dat icm de locatie
En het is voor mij om de hoek. Dus probeer ook elk jaar te gaan
![]()
Dan plaats ik tzt wel een voorstel in het DTRH-topic![]()
MUZ / Down the Rabbit Hole 2024 #1
Zoveel zin in komende Down the Rabbit Hole!! Mijn #1 en #2 all-time favoriete artiesten staan op het affiche, heel bijzonder![]()
Keer of 13quote:Op donderdag 28 december 2023 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele fijne van Bruce dit. Maar volgens mij krijgen we er nog heel veel van bruce
Bruce ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze playbackenr kent alleen het sha la la stukje
Ik voel dit niet, het is alsof ik naar een dronken Engelse uitvoering van Nergens Goed Voor luister. Wat maakt deze song zo mooi?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele fijne van Bruce dit. Maar volgens mij krijgen we er nog heel veel van bruce
Het laatste wat je van Bruce live kunt zeggen is dat t eentonig is. Tis een ervaring waarin je volledig wordt meegesleept.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan toch wel 1001 leukere dingen live bedenken dan Bruce.
Ik zou het best gaan zien op een festival ofzo, maar echt niet mijn muziek. Het is allemaal te eentonig.
ik ben geen fan van broes, maar ik geef toe dat hij live wel erg goed is.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Ik zou het best gaan zien op een festival ofzo, maar echt niet mijn muziek. Het is allemaal te eentonig.
Valt best mee, en de E Street Band is geweldig. Muzikaal genot. Zou alleen al voor hun gaanquote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:
twee negertieten?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:44 schreef Nizno het volgende:
bakkie thee en twee negertuutn
ik zit er klaar voor... rowen!!
Nou en ofquote:
BLACKEDquote:
tuutenquote:
Heel blij dat ik Clarence God nog heb gezienquote:Op donderdag 28 december 2023 20:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Valt best mee, en de E Street Band is geweldig. Muzikaal genot. Zou alleen al voor hun gaan
Heb hem toen ooit lang geleden op pinkpop gezienen was toffe show hoor!!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |