Vind jijquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Stel je voor the boss nog nooit live gezien hebben, wat heb je dan een leeg bestaan
Komende Juno voor de 3e keerquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Stel je voor the boss nog nooit live gezien hebben, wat heb je dan een leeg bestaan
Ik red me primaquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
Gelukkig komt hierna Rowen Heze, dat is wat beter verstaanbaarquote:
Live was ie wel leuk ja, maar ik heb echt wel betere dingen gezienquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
ik vind deze wel meevallen, kun je nagaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce heeft best wel echt goeie dingen gedaan.
Deze hoort er niet bij.
oh god dat ook nog.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt hierna Rowen Heze, dat is wat beter verstaanbaar
Yankee heeft ook 1 keer een live tv registratie gezien en denkt nu stoer te zijnquote:
Sjalalalalalala lalaquote:
Heb ik aan me voorbij laten gaan.quote:
In 2023 wederom gemist, terwijl ik me had voorgenomen om eindelijk te gaan. Maar een last-minute lukte niet meer.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Yankee het volgende:
De afgelopen editie was de line-up minder vinden wij maar meestal is wel goed.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb enkel 2014-2015 gemist (toen deed ik minder festivals) en de afgelopen editie (vanwege een etentje + feest omdat mijn moeder met pensioen ging). Ze hebben eigenlijk altijd een voortreffelijke line-up, en dat icm de locatie
En het is voor mij om de hoek. Dus probeer ook elk jaar te gaan
![]()
Dan plaats ik tzt wel een voorstel in het DTRH-topic![]()
MUZ / Down the Rabbit Hole 2024 #1
Zoveel zin in komende Down the Rabbit Hole!! Mijn #1 en #2 all-time favoriete artiesten staan op het affiche, heel bijzonder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |