Vind het feit dat die S&G cover van Disturbed hoger staat dan het origneel al erg zat.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag eigenlijk hopen dat die er niet in staat
Dat is een lekker covertje inderdaad!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ghost cover van Jesus He Knows Me is zo verdomde goed trouwensmaar ik ben dan stiekem ook een Ghost-fanboy
vind ik trouwens niet eens een hele slechte cover.quote:
Ja dat is gewoon schandaligquote:Op donderdag 28 december 2023 20:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het feit dat die S&G cover van Disturbed hoger staat dan het origneel al erg zat.
Die cover is echt prima ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind ik trouwens niet eens een hele slechte cover.
Je hebt PMquote:Op donderdag 28 december 2023 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Graag! Over dit specifiek, de rest doe vooral op n moment dat schikt
Ik heb enkel 2014-2015 gemist (toen deed ik minder festivals) en de afgelopen editie (vanwege een etentje + feest omdat mijn moeder met pensioen ging). Ze hebben eigenlijk altijd een voortreffelijke line-upquote:Op donderdag 28 december 2023 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker, we gaan elk jaar. Alleen de eerste editie gemist.
Prima idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |