Als hadden komt, is hebben te laat.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had wel 4x kunnen muten tijdens dit uur.
Dit was een prima uur voor iets anders ja. Gelukkig de helft gemistquote:Op donderdag 28 december 2023 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had wel 4x kunnen muten tijdens dit uur.
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegetenBest interessant eigenlijk. Hopelijk gaat dit je helpen. 🤞🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Graag! Over dit specifiek, de rest doe vooral op n moment dat schiktquote:Op donderdag 28 december 2023 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Quote van huisarts over de uitslag:
[..]
Uhhh oke thanks
Ik stuur je een berichtje
Moet ook nog op je PM reageren
Dat liedje ken ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:26 schreef Evenstar het volgende:
.... trouwens knappe redhead in café gespot.
113 in een dozijnquote:Op donderdag 28 december 2023 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Echt wie stemt hier op .... nummer is zo "flat" als het maar kan. Overgeproduceerde algoritme rotzooi meuk.
Of Deep Purple met Highway Starquote:Op donderdag 28 december 2023 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Man nog meer Coldplay ...
Hier had ook Electric Callboy kunnen staan.
Of Mötley Crüe
Of Ghost
Of Tool
Of Black Sabbath met War Pigs
Of Iron Maiden met Number of the Beast
.... trouwens knappe redhead in café gespot.
Ja ik had beter kunnen gaan lezen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit was een prima uur voor iets anders ja. Gelukkig de helft gemist
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als hadden komt, is hebben te laat.
Precies, en dan snap ik dus niet waarom deze wel en andere miljoenmiljard meuk nummers niet.quote:
Ach er kwam een vriendin van mijn vriendin langs, dus ik ben maar als een echte fokker naar zolder gegaan. Geen tv maar wel radio daarquote:Op donderdag 28 december 2023 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik had beter kunnen gaan lezen.
Jij hebt geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |