Ik heb nog niets gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Spotify is een smakeloze appquote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, op Spotify is hier ook zo'n gare versie van waar ie het dus met Ronan zingt.
Ja ik zag het inmiddels.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Hamlapjes heeft gelijk. 2019, in Israel. Nederland won toen. Uiteraard heeft Hamlapjes gelijk, want hij is esf-fan
Deed niet mee, was de tussen act tot de stemmen waren geteld, en dat was nie bestquote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
huh ik heb dit blijkbaar helemaal gemist.
(niet dat nederland won maar dat madonna meedeed, voor de grappenmakers onder ons)
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
Aangezien ik altijd al een kut band met mijn vader heb gehad, raakt dit nummer mij altijd wel extra
Mwoah, de versie van Ronan is best ok. Die heeft sowieso een prima stem.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, op Spotify is hier ook zo'n gare versie van waar ie het dus met Ronan zingt.
Die staat dus ook elke keer abuisievelijk in de Mex2000quote:
Ik vind m ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef peaceman het volgende:
ik vind deze wat saai...
ik laat mezelf wel uit
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegetenSuper interessant. Heb je die test via je huisarts geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
makes more sense en tsja, die is al jaren wat wankelquote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deed niet mee, was de tussen act tot de stemmen waren geteld, en dat was nie best
Maar waar ging het mis?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit had een stemplaat van mij kunnen zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
Aangezien ik altijd al een kut band met mijn vader heb gehad, raakt dit nummer mij altijd wel extra
Om met Jochem Myjer te spreken...quote:Op donderdag 28 december 2023 20:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
makes more sense en tsja, die is al jaren wat wankel
Neequote:Op donderdag 28 december 2023 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Super interessant. Heb je die test via je huisarts geregeld?
Uhhh oke thanksquote:ik moet eerlijk zeggen dat ik hier totaal geen verstand van heb dus kan je niet echt helpen
Te snel gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |