ja broekje ging eventjes uit hierquote:
Ze maakt je Wilt héquote:Op donderdag 28 december 2023 20:19 schreef Gretzl het volgende:
Eindelijk het volledige Emmely-blokje kunnen meepakken!![]()
Fijn dat ik meteen de antwoorden leverquote:
Nee, Hamlapjes heeft gelijk. 2019, in Israel. Nederland won toen. Uiteraard heeft Hamlapjes gelijk, want hij is esf-fanquote:
Ik weet niet of mijn broekje nog steeds uit gaat voor Madonnaquote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja broekje ging eventjes uit hier
(ook om die lekkere madonna gifs)
Jarenlange ervaring hequote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat ik meteen de antwoorden lever
Je kan een Fok!ker uit ESF halen, maar het ESF niet uit een Fok!ker!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Hamlapjes heeft gelijk. 2019, in Israel. Nederland won toen. Uiteraard heeft Hamlapjes gelijk, want hij is esf-fan
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
Aangezien ik altijd al een kut band met mijn vader heb gehad, raakt dit nummer mij altijd wel extra
huh ik heb dit blijkbaar helemaal gemist.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Hamlapjes heeft gelijk. 2019, in Israel. Nederland won toen. Uiteraard heeft Hamlapjes gelijk, want hij is esf-fan
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:22 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
Aangezien ik altijd al een kut band met mijn vader heb gehad, raakt dit nummer mij altijd wel extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |