Dit jaquote:Op donderdag 28 december 2023 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Toen dit uitkwam was het nog wel leuk, toen hadden ze het nog niet 20 keer opnieuw uitgebracht
Ze zijn toch allemaal hetzelfde?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:40 schreef Isorden het volgende:
Ik krijg het amper uit mn strot...
Maar deze kensington kan ik best hebben
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Kensington.
Ik heb soberso niet echt aan artiesten een hekel.
Ja klopt. Deze is wel leuk daarentegen.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nick Cave heeft echt práchtige nummers
Eens welquote:Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt. Deze is wel leuk daarentegen.
De nummers worden kleiner en de hits worden groterquote:Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef Isorden het volgende:
Dat wás pagina 4 van de PDF alweer...
Nog maar 3 te gaan
dat is een klassieker, die moet er eigenlijk wel gewoon in.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef Gretzl het volgende:
Kylie is eigenlijk veel te groot (en zoveel leuke nummers) om er maar eentje in de T2000 te hebben, en nog wel als featuring. Dat kan beter mensen.
Zou Can't Get You Out of My Head nog wel een keer een push willen geven![]()
![]()
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sonsquote:Op donderdag 28 december 2023 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is een klassieker, die moet er eigenlijk wel gewoon in.
dan maar een Queen of Coldplay minder.
of een broesquote:Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sons
je houdt niet van rozen?quote:
Eruit mag ik hopen, niet nog meer erinquote:
Jawel, maar niet van deze wildequote:
Ipv deze?quote:
Schijt de paus in het bos?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eruit mag ik hopen, niet nog meer erin
dit is dan ook niet van Kim Wildequote:Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van deze wilde
Jaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |