abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 19:46:23 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801574
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef Isorden het volgende:

[..]
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sons
of een broes
pi_211801577
Met deze heb ik niet zoveel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801580
Doe dan S&F
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 28 december 2023 @ 19:46:58 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef essnhills het volgende:
Met deze heb ik niet zoveel
je houdt niet van rozen?
  donderdag 28 december 2023 @ 19:46:59 #80
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801586
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef peaceman het volgende:

[..]
of een broes
ABBA
pi_211801587
Die stem...dweil mij maar op hoor
pi_211801590
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan S&F
Eruit mag ik hopen, niet nog meer erin
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 28 december 2023 @ 19:47:19 #83
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801595
De grote vraag die me dit uur bezig houdt: kappen ze de outro van what it is weer af? Gezien de tijd zal het wel weer..
Rini dankjewel.
pi_211801596
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef peaceman het volgende:

[..]
je houdt niet van rozen?
Jawel, maar niet van deze wilde
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801597
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan S&F
Ipv deze?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Eruit mag ik hopen, niet nog meer erin
Schijt de paus in het bos?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_211801600
Deze is wel leuk *O*
  donderdag 28 december 2023 @ 19:47:37 #88
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801603
@essnhills kent deze heus wel. :Y

*O* *O* *O*
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801606
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jawel, maar niet van deze wilde
dit is dan ook niet van Kim Wilde
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 28 december 2023 @ 19:47:54 #91
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801607
*O* *O* O+ *O* *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 28 december 2023 @ 19:48:05 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801611
Eerst maar even opstarten *O*
Rini dankjewel.
pi_211801612
deze stones is wel prima ja
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801613
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef Isorden het volgende:
@:essnhills kent deze heus wel. :Y

*O* *O* *O*
Jaaaaa *O* *G* *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801614
genoeg te bikken in Joegoslavië
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 28 december 2023 @ 19:48:12 #96
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801615
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:47 schreef Isorden het volgende:
@:essnhills kent deze heus wel. :Y

*O* *O* *O*
Ja dat kan niet anders.
Make love, not war ☮
  donderdag 28 december 2023 @ 19:48:27 #97
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801619
*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
  donderdag 28 december 2023 @ 19:48:31 #98
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211801620
Kensington ligt nog steeds als een Steen op mn maag.
pi_211801627
*doet Mick dansjes *O*
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:49:12 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801631
In Servië is het nu anders behoorlijk onrustig.. geen idee of je daar nooit honger lijdt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')