abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211801477
hoe generiek wil je het hebben

woah-oh-oh-oh-oh, nog nooit eerder gehoord :')
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 28 december 2023 @ 19:42:15 #52
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801479
Toen dit uitkwam was het nog wel leuk, toen hadden ze het nog niet 20 keer opnieuw uitgebracht :s)
pi_211801482
Kensington heeft 40 variaties op hetzelfde nummer gemaakt
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 28 december 2023 @ 19:42:35 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211801483
Kill the Whale
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211801490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Toen dit uitkwam was het nog wel leuk, toen hadden ze het nog niet 20 keer opnieuw uitgebracht :s)
Dit ja
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  donderdag 28 december 2023 @ 19:43:16 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801498
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:40 schreef Isorden het volgende:
Ik krijg het amper uit mn strot...

Maar deze kensington kan ik best hebben
Ze zijn toch allemaal hetzelfde?
Make love, not war ☮
pi_211801501
Nick Cave heeft echt práchtige nummers _O_
pi_211801503
Ik heb niet zoveel tegen Kensington.
Ik heb soberso niet echt aan artiesten een hekel.
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_211801508
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  donderdag 28 december 2023 @ 19:43:39 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801509
O+ O+ O+
Make love, not war ☮
pi_211801511
bohhh O+ O+ O+ O+
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801514
Deze clip vond ik ook altijd indrukwekkend
pi_211801518
Where the wild roses grow O+
I reject reality and substitute my own
  donderdag 28 december 2023 @ 19:44:04 #64
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801519
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Kensington.
Ik heb soberso niet echt aan artiesten een hekel.
Ik ook niet hoor.
Make love, not war ☮
  donderdag 28 december 2023 @ 19:44:07 #65
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nick Cave heeft echt práchtige nummers _O_
Ja klopt. Deze is wel leuk daarentegen.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:44:14 #66
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801525
Bwoah O+ _O_ O+ _O_ O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:44:25 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_211801532
Stemplaatgenot
pi_211801535
kippenvel genot
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef peaceman het volgende:

[..]
Ja klopt. Deze is wel leuk daarentegen.
Eens wel
Afgelopen dagen al veel beters zitten luisteren
  donderdag 28 december 2023 @ 19:44:37 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801539
Kylie is eigenlijk veel te groot (en zoveel leuke nummers) om er maar eentje in de T2000 te hebben, en nog wel als featuring. Dat kan beter mensen.

Zou Can't Get You Out of My Head nog wel een keer een push willen geven _O_ O+

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 28 december 2023 @ 19:44:44 #71
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801541
En we zitten op pagina 5 van 7 op de pdf!
pi_211801547
Dat wás pagina 4 van de PDF alweer...

Nog maar 3 te gaan -O-
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2023 @ 19:45:15 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_211801552
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef Isorden het volgende:
Dat wás pagina 4 van de PDF alweer...

Nog maar 3 te gaan -O-
De nummers worden kleiner en de hits worden groter
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_211801556
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef Gretzl het volgende:
Kylie is eigenlijk veel te groot (en zoveel leuke nummers) om er maar eentje in de T2000 te hebben, en nog wel als featuring. Dat kan beter mensen.

Zou Can't Get You Out of My Head nog wel een keer een push willen geven _O_ O+

dat is een klassieker, die moet er eigenlijk wel gewoon in.

dan maar een Queen of Coldplay minder.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801568
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:45 schreef MTheBassman het volgende:

[..]
dat is een klassieker, die moet er eigenlijk wel gewoon in.

dan maar een Queen of Coldplay minder.
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sons
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')