Oké... ik leg elke maand geld opzij voor mijn abonnementen. Ben er dol op... NatGeo betaalt mijn moeder. Quest en Libelle Bookazin betaalt ik zelf. Echt een genotmoment in de brievenbus. Houd aan het einde van de maand genoeg geld over dat ik dit doequote:Op donderdag 28 december 2023 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Oja tijdschriften moet ik ook echt tijd voor gaan makenmet mijn Linda abonnement.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké... ik leg elke maand geld opzij voor mijn abonnementen. Ben er dol op... NatGeo betaalt mijn moeder. Quest en Libelle Bookazin betaalt ik zelf. Echt een genotmoment in de brievenbus. Houd aan het einde van de maand genoeg geld over dat ik dit doeeerste bezuiniging als het nodig is.
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakkenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh... baileys hazelnoot aan het drinken...lekkerste drankje ooit
Dat zijn geen leuke dingen om je geld in op zien gaan... nodig, maar liever aan leuke dingen, dunkt mijquote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk toch![]()
Hier gaat komende maand het geld er weer af, maar komt nu eigenlijk niet zo goed uit.
Ookal dierenarts kosten van 300+ euro en mijn man met nieuwe lenzen van weten we nog niet hoe duur maar iig 250+ euro.
Achja de maand daarna maar weer sparen.
Wat fijn! Extra zekerheidquote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Ik had een enorme financiële meevaller.![]()
Spaarrekening aangevuld.
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Heb nog wel 600 borduurpakketten ofzo dus ga niks kopen.
Soort lekkerder Nutellaquote:Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakken
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven maar zeker nog wek 20. Oeps.
Jaloers op julliequote:Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakken
Beter!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Ik had een enorme financiële meevaller.![]()
Spaarrekening aangevuld.
Ja precies.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke dingen om je geld in op zien gaan... nodig, maar liever aan leuke dingen, dunkt mij
Hahaha dat is ook genoeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven maar zeker nog wek 20. Oeps.
Je bent welkom voor een borrel hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers op jullieBaileys is lekker.
Ik drink nu een halve Schwarzwälder Kirsch stout van ons. We moeten misschien om half 11 nog een presentatie geven tijdens een bierproeverij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |