Oké... ik leg elke maand geld opzij voor mijn abonnementen. Ben er dol op... NatGeo betaalt mijn moeder. Quest en Libelle Bookazin betaalt ik zelf. Echt een genotmoment in de brievenbus. Houd aan het einde van de maand genoeg geld over dat ik dit doequote:Op donderdag 28 december 2023 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Oja tijdschriften moet ik ook echt tijd voor gaan makenmet mijn Linda abonnement.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké... ik leg elke maand geld opzij voor mijn abonnementen. Ben er dol op... NatGeo betaalt mijn moeder. Quest en Libelle Bookazin betaalt ik zelf. Echt een genotmoment in de brievenbus. Houd aan het einde van de maand genoeg geld over dat ik dit doeeerste bezuiniging als het nodig is.
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakkenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh... baileys hazelnoot aan het drinken...lekkerste drankje ooit
Dat zijn geen leuke dingen om je geld in op zien gaan... nodig, maar liever aan leuke dingen, dunkt mijquote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk toch![]()
Hier gaat komende maand het geld er weer af, maar komt nu eigenlijk niet zo goed uit.
Ookal dierenarts kosten van 300+ euro en mijn man met nieuwe lenzen van weten we nog niet hoe duur maar iig 250+ euro.
Achja de maand daarna maar weer sparen.
Wat fijn! Extra zekerheidquote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Ik had een enorme financiële meevaller.![]()
Spaarrekening aangevuld.
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Heb nog wel 600 borduurpakketten ofzo dus ga niks kopen.
Soort lekkerder Nutellaquote:Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakken
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven maar zeker nog wek 20. Oeps.
Jaloers op julliequote:Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhhh klinkt goed. Ga ook Baileys pakken
Beter!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Ik had een enorme financiële meevaller.![]()
Spaarrekening aangevuld.
Ja precies.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke dingen om je geld in op zien gaan... nodig, maar liever aan leuke dingen, dunkt mij
Hahaha dat is ook genoeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven maar zeker nog wek 20. Oeps.
Je bent welkom voor een borrel hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers op jullieBaileys is lekker.
Ik drink nu een halve Schwarzwälder Kirsch stout van ons. We moeten misschien om half 11 nog een presentatie geven tijdens een bierproeverij.
Dat zijn wel de leuke dingen! En gelukkig bederft het haken nietquote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nog een paar haakpakketten liggen maar ik kan me er niet toe aan zetten.
Maar morgen komt mijn puzzelmap binnen, wel zin om eindelijk weer te gaan puzzelen.
En ondertussen ben ik druk aan het nadenken hoe ik mijn bullet journal voor volgend jaar wil gaan maken.
Een CAL en een kerststal.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leuke dingen! En gelukkig bederft het haken nieten je hebt het druk met het bier.
Bujo 2024 ook aan het inrichting. Morgen weer even mee bezig hier
En puzzelen op O&N hier
Wat voor pakketjes heb je liggen?
Dat valt toch wel mee joh.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel lief dat een vriendin een game heeft gegeven. Alleen wel veel gespeeld. Gisteren een uur en vandaag ook
Oooh dan heb je nog een jaarquote:Op donderdag 28 december 2023 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een CAL en een kerststal.
Ik twijfel vooral over mijn habit trackers. Afgelopen jaren deed ik het per jaar. Maar twijfel om het per maand te doen.
[..]
Dat valt toch wel mee joh.
Dat klinkt belachelijk lekker!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:25 schreef Sumppi het volgende:
Ik kreeg allemaal mini chocolade flesjes gevuld met verschillende soorten alcohol. Erg lekker bij de koffie.![]()
Bedtijd is hier ergens tussen 21.30 uur en 23.00 uur. Meestal zo rond 22.00 uur. Als het later wordt dan 23.00 uur heb ik daar de dag erna last van. Opstaan altijd rond 6.30 uur. Soms slapen we uit tot 8.00 uur.
Het geeft op bepaalde zaken inzicht en met sommige dingen vind ik het gewoon leuk om te onthouden.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:27 schreef Sumppi het volgende:
Helpen habit trackers? En wat voor soort dingen track je dan?
Hahaha Oeps... ik heb de mijne sinds 2018. Alleen tijdens opnamens nietquote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Donna het volgende:
Habit trackers zijn het leukst per maand vind ik.
Maar goed, ik hou het niet eens 2 maanden vol zo'n bujo.
Voor m'n werk kan ik echt niet meer zonder, maar dan gebruik ik het ook echt om projecten bij te houden. Dit jaar was m'n BJ om die reden zeer saai, zoals de bedenker ook ooit bedacht had.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Donna het volgende:
Habit trackers zijn het leukst per maand vind ik.
Maar goed, ik hou het niet eens 2 maanden vol zo'n bujo.
Oooh je moest de mijne eens zienquote:Op donderdag 28 december 2023 20:43 schreef Donna het volgende:
Agenda's ook. Paar weken hou ik het netjes bij en daarna komt de slob erin.
Hier ook hoor! Zelfde goede voornemen zelfs. Ik heb een lijstje bok voornemens. Bujo mooi is er een vanquote:Op donderdag 28 december 2023 20:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor m'n werk kan ik echt niet meer zonder, maar dan gebruik ik het ook echt om projecten bij te houden. Dit jaar was m'n BJ om die reden zeer saai, zoals de bedenker ook ooit bedacht had.
Verder hou ik alleen bij welke boeken ik lees. Eerder wel wekelijk dingen bijgehouden, maar daar kwam al snel de klad in.
Mijn goede voornemen is om meer te gaan tekenen, dus dat hoop ik dan mooi te combineren met m'n agenda en projectpagina's.
Ik heb een MUS. Wit met gouden lijntjes. Koop heel af en toe een ander merk. Alleen MUS is echt mijn merkquote:
Afgelopen jaar een groene van Mus, maar nu een van Hieroglyphs. Ik wilde een wat nettere met harde kaft, maar nu heb ik er een kaart en stickers opgeplakt en is hij niet meer zo netjes.quote:
Ik vind het vooral leuk om terug te kijken en iets van trends te herkennen. Het helpt mij verder niet om iets beter te doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:27 schreef Sumppi het volgende:
Helpen habit trackers? En wat voor soort dingen track je dan?
Hier ook zoiets volgens mijquote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha Oeps... ik heb de mijne sinds 2018. Alleen tijdens opnamens niet
Ik teken nauwelijks, ben ik ook niet zo goed in.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor m'n werk kan ik echt niet meer zonder, maar dan gebruik ik het ook echt om projecten bij te houden. Dit jaar was m'n BJ om die reden zeer saai, zoals de bedenker ook ooit bedacht had.
Verder hou ik alleen bij welke boeken ik lees. Eerder wel wekelijks dingen bijgehouden, maar daar kwam al snel de klad in.
Mijn goede voornemen is om meer te gaan tekenen, dus dat hoop ik dan mooi te combineren met m'n agenda en projectpagina's.
Moleskinequote:
Ooh dat zijn de goede lijstjes!quote:Op donderdag 28 december 2023 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om terug te kijken en iets van trends te herkennen. Het helpt mij verder niet om iets beter te doen.
Ik track o.a. hoeveel ik lees, of ik onder mijn kcal doel zit, geen alcohol, creatieve activiteiten, hoevaak en met wie ik bordspellen speel, sporten, bioscoopbezoeken.
Misschien ga ik bij sommige voor maandelijks en voor andere voor jaarlijksIk heb nog een paar dagen om na te denken.
[..]
Hier ook zoiets volgens mij
[..]
Ik teken nauwelijks, ben ik ook niet zo goed in.
[..]
Moleskine
Dat is nog eens een leuke ontdekking.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vond ineens een cadeaubon die ik vergeten was.
Binnenkort komt er een boek op de mat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |