Dan was het doremifasol alweer een uurtje vol jaquote:Op donderdag 28 december 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
War on Drugs
Jammer dat het niet Thinking of a Place is, nog een keer 11 minuten
Nummer 16?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:20 schreef CindieY het volgende:
Mijn pizza is net bezorgd.
Best lekker nummertje dit
Moet je je voorstellen hoe goed ze vanaf t podium zouden zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
The War On Drugs was zo ontzettend goed vanuit het voorvak bij Pinkpop.
Denk om de salontafel Bill!quote:Op donderdag 28 december 2023 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Woei woei woei.
*draait rondjes*
[ afbeelding ]
Slechte grap, ik refereerde naar de nummer van de pizza op het menuquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:23 schreef Melleyn het volgende:
Moet altijd denken aan 1 man 1 jar bij deze intro
Ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:23 schreef Melleyn het volgende:
Moet altijd denken aan 1 man 1 jar bij deze intro
Pizza Pangangquote:
Mooi hoe je weigert dit samenraapsel de naam spaghetti te gevenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:23 schreef Zorro het volgende:
Dankzij Eros heb ik besloten wat spaghettisaus te gaan fabriceren, om daarna wat spaghetti te koken (die saus alleen is ook maar zozo) en dat vervolgens op een bord te plaatsen, afgemaakt met parmezaanse kaas, om het dan heerlijk te verorberen.
Vaarwelquote:Op donderdag 28 december 2023 17:24 schreef Isorden het volgende:
Tijd om vaarwel te zeggen tegen dit nummer
Dat haal je toch gewoon uit een potje?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:23 schreef Zorro het volgende:
Dankzij Eros heb ik besloten wat spaghettisaus te gaan fabriceren
Zorro heeft kennelijk bezoekquote:Op donderdag 28 december 2023 17:23 schreef Zorro het volgende:
Dankzij Eros heb ik besloten wat spaghettisaus te gaan fabriceren, om daarna wat spaghetti te koken (die saus alleen is ook maar zozo) en dat vervolgens op een bord te plaatsen, afgemaakt met parmezaanse kaas, om het dan heerlijk te verorberen.
quote:
We zijn te zuur?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef essnhills het volgende:
Wat haten jullie allemaal op lemon treegenot
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Nou jongens, en meisjes, ik ga er weer eens van tussen.![]()
Tot ergens in de nacht of morgen
Misschien dat ik in de trein nog wat post.
Waar ga je nu weer heen?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
veel plezierquote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wat krijgen we nou?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zorro heeft kennelijk bezoek
[..]
Nee, ik kon mij alleen konte herinneren.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:27 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al konte bonken gezegd?
Of Party Rock Pa Is Hier?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:27 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al konte bonken gezegd?
Jaquote:
Samenraapsel? Het wordt een verdraaid overheerlijke verse bolognesesaus anders!quote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooi hoe je weigert dit samenraapsel de naam spaghetti te geven
Nou zegquote:Op donderdag 28 december 2023 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat haal je toch gewoon uit een potje?
Doe niet zo gek. Bezoek, pfffquote:Op donderdag 28 december 2023 17:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zorro heeft kennelijk bezoek
[..]
Lekker makkelijkquote:
Kijk, deze reactie ga ik straks ook krijgen op mijn spaghetti bolognese.quote:
Als je in het script kijkt, zie je dat de volgende plaat nog veel slechter is.quote:
oh god, daar heb ik dus echt zó geen zin.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je in het script kijkt, zie je dat de volgende plaat nog veel slechter is.
The Man Who Can't Be Moved vind ik zelf wel primaquote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor plek 2849 misschien.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Man Who Can't Be Moved vind ik zelf wel prima
De nummers daarna zijn wel een stukje beter.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze mag er wel in hoorquote:
Dat. Dit leek niet eens op Albert King of zoquote:Op donderdag 28 december 2023 17:33 schreef Isorden het volgende:
"moddervette blues"
Dan heeft die persoon nog nooit echte blues geluisterd
Daarom ook moddervet.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:33 schreef Isorden het volgende:
"moddervette blues"
Dan heeft die persoon nog nooit echte blues geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |