quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oud nieuws, er staat al een nieuwe.
En post een beetje door, we lopen achter!quote:
Maar hoeveel topics hebben we dan nodig?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oud nieuws, er staat al een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En post een beetje door, we lopen achter!
zou misschien wel geweest zijn tijdens een nummer wat iedereen hier ontzettend gehypet heeft gemaakt. Een slayer of zo met veel gitaar smileys etcquote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hadden we ooit niet een topic vol in 8 minuten ofzo?
Die zit altijd id nachtquote:Op donderdag 28 december 2023 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zou misschien wel geweest zijn tijdens een nummer wat iedereen hier ontzettend gehypet heeft gemaakt. Een slayer of zo met veel gitaar smileys etc
Dat je een nieuw topic opent en dat ie al meteen weer vol zitquote:Op donderdag 28 december 2023 16:09 schreef 4-elements het volgende:
Vind het wel fijner dat ik het nu redelijk kan bijhouden. Niet dat ik als ik na 10 seconden niet kijken plots 4 pagina's verder ben.
of iets van blofquote:Op donderdag 28 december 2023 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zou misschien wel geweest zijn tijdens een nummer wat iedereen hier ontzettend gehypet heeft gemaakt. Een slayer of zo met veel gitaar smileys etc
Bosbeetle heeft echt niets te doen.quote:
Dit lijkt me de enige optiequote:
Never forget de (online) editie van de Utrechtse muziekquiz met dj St. Paul toen er een team meedeed met deze naam (beyond briljantquote:Op donderdag 28 december 2023 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb je een team dat altijd neerzet bij muziekquizzen: stop making senseo
Er moet nog bij: vertel even van wie het origineel isquote:Op donderdag 28 december 2023 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bosbeetle heeft echt niets te doen.
waarom? daar komt geen einde aanquote:Op donderdag 28 december 2023 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelste topic was tijdens Echoes denk ik
Vandaar dat ik geen hap door m'n keel kreegquote:Op donderdag 28 december 2023 16:11 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 jaar geleden rond etenstijd
Moet ik die laatste plaat toch maar kopen van qotsa, eigenlijk is het ook wel leuk om de niet leuke platen van een band ook te hebben en zo de evolutie te zienquote:Op donderdag 28 december 2023 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bosbeetle heeft echt niets te doen.
hier gaat iets misquote:Op donderdag 28 december 2023 16:12 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |