Gistermiddag lagen er voor op vorig jaar, inclusief bonus van extra 500quote:Op donderdag 28 december 2023 16:00 schreef MTheBassman het volgende:
het is weer lekker druk hier.
Liggen we qua topics een beetje op schema? Als ik moest gokken denk ik ietsjes achter.
Eerdere albums hebben ook beter werk dat de lijst niet haalt.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat de betere nrs ontbreken. Exile, last great anerican dynasty, cardigan, conry island
Is vast gedichten over watersnood aan het lezen.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
Eus lekker aan het dijken bouwen
Zijn de bewoners op de hoogte gesteld? En hebben ze ooit bezwaar gemaakt?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan Concert at Sea nou "op de mooiste festivallocatie van Nederland" zijn als metalfestival Into the Grave plaatsvindt op een oude begraafplaats?
Mooier kan niet.
Wel een hoop bekende artiestennamen, dus zal de meeste vast kennenquote:
Die zijn een aantal decennia geleden allemaal verhuisdquote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn de bewoners op de hoogte gesteld? En hebben ze ooit bezwaar gemaakt?
Wall of Death krijgt zo toch een andere betekenis jaquote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oh ja we hadden de extra 500 natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gistermiddag lagen er voor op vorig jaar, inclusief bonus van extra 500
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een hoop bekende artiestennamen, dus zal de meeste vast kennen
De tekst van het Queens of the Stone Age-nummer staat gedeeltelijk in mijn sig.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een hoop bekende artiestennamen, dus zal de meeste vast kennen
Er zullen er vast een paar zijn die zich in hun graf omdraaien, maar verder zwijgen ze als het grafquote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
doodstil ja?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:03 schreef tufkac het volgende:
[..]
Er zullen er vast een paar zijn die zich in hun graf omdraaien, maar verder zwijgen ze als het graf
Zoiets bedoel je?quote:
We liggen 7 topics voor op vorig jaar, maar dat is inclusief 12 Extra 500-topics. Dus netto liggen we 5 topics achter en dat is dus op vorig jaar, niet op het recordjaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja we hadden de extra 500 natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We liggen 7 topics voor op vorig jaar, maar dat is inclusief 12 Extra 500-topics. Dus netto liggen we 5 topics achter en dat is dus op vorig jaar, niet op het recordjaar.
Hmm slechte zaak.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We liggen 7 topics voor op vorig jaar, maar dat is inclusief 12 Extra 500-topics. Dus netto liggen we 5 topics achter en dat is dus op vorig jaar, niet op het recordjaar.
Wellicht kan ik er een topicpointer aan wijden.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
En die is hoger dan andere jarenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:06 schreef tufkac het volgende:
Het aantal topics is helemaal niet belangrijk, het gaat om de kwaliteit!
Verwerk ik ook in de topic pointer.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:06 schreef tufkac het volgende:
Het aantal topics is helemaal niet belangrijk, het gaat om de kwaliteit!
We zijn allemaal een jaartje ouder, dus het gaat niet meer zo snel.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
het valt iig wel bij te houden nuquote:Op donderdag 28 december 2023 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die is hoger dan andere jaren
Vind ik zielig voor je speakers.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:07 schreef Berkery het volgende:
De boxen kunnen alvast even warmdraaien
Oud nieuws, er staat al een nieuwe.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef djenneke het volgende:
Vraag je even af of je je reactie ook kunt verpakken in een pakkende woordgrap.
Is er niet een toepasselijk gifje ergens te vinden.
Geef ook even aan of iets niet al eerder behandeld is.
En ja op deze plaat deed Brian May.
Huh? Wat?
Hadden we ooit niet een topic vol in 8 minuten ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
het valt iig wel bij te houden nu
Ik vind dat wel tof
Dat is toch het team van @n00biedoobiedoo*?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb je een team dat altijd neerzet bij muziekquizzen: stop making senseo
Binnen enkele minuten iddquote:Op donderdag 28 december 2023 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hadden we ooit niet een topic vol in 8 minuten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |