Psycho Killer en Slippery People staan hoger gok ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:53 schreef tufkac het volgende:
Dit is toch niet de hoogste van Talking Heads?
@n00biedoobiedooquote:
Word je zelf niet gewoon ouder?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind trouwens dat er dit jaar heel veel jongeren in het café zijn..
ten onrechte; deze zou het hoogste moeten staanquote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Psycho Killer en Slippery People staan hoger gok ik.
quote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Word je zelf niet gewoon ouder?
patsquote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat ook. Dit jaar 50 geworden. Maar andere jaren had ik het idee dat er meer mensen van mijn leeftijd of ouder er waren.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Psycho Killer of Burning down the house mag ookquote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ten onrechte; deze zou het hoogste moeten staan
Hier in Utrecht heb je een team dat altijd neerzet bij muziekquizzen: stop making senseoquote:
Both sides now is van n ongekende schoonheidquote:Op donderdag 28 december 2023 15:55 schreef Kopiko het volgende:
NA 16:00:
891 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac
890 Go With The Flow Queens Of The Stone Age
889 Both Sides Now Joni Mitchell
888 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
887 Your Latest Trick Dire Straits
886 This Town Niall Horan
885 Is Dit Alles Doe Maar
884 Thunder Imagine Dragons
883 Wonderfull Days Charly Lownoise & M. Theo
882 Heart-Shaped Box Nirvana
881 You Ten Sharp
880 You Need To Calm Down Taylor Swift
Ja, net als vroeger op de middelbare school. Die brugpiepers werden elk jaar kleinerquote:Op donderdag 28 december 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaartje later in de hmhquote:Op donderdag 28 december 2023 15:56 schreef Gretzl het volgende:
David Byrne was ook zo geniaal op DOWN THE RABBIT HOLE 2018. Met z’n mobiele band. Wie was daar ook bij?
In mijn woonplaats hadden we dit jaar voor het eerst Keti Koti. Slechts 25% van de bezoekers was een persoon van kleur. Dan gaat er echt iets foutquote:Op donderdag 28 december 2023 15:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, ook omdat er gewoon te weinig is voor de pure soul/disco/rap enz liefhebbers. Dan maar net zo goed die lijst niet zo volgen.
Juistemquote:Op donderdag 28 december 2023 15:56 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, net als vroeger op de middelbare school. Die brugpiepers werden elk jaar kleiner
Ik was erbijquote:Op donderdag 28 december 2023 15:56 schreef Gretzl het volgende:
David Byrne was ook zo geniaal op DOWN THE RABBIT HOLE 2018. Met z’n mobiele band. Wie was daar ook bij?
Diaan73 en ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:56 schreef Gretzl het volgende:
Persoon van Kleur. Da's het enige dat hier fout gaat, die sneue Amerikaanse termen overnemenquote:Op donderdag 28 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn woonplaats hadden we dit jaar voor het eerst Keti Koti. Slechts 25% van de bezoekers was een persoon van kleur. Dan gaat er echt iets fout
Oei. Voelt ook misschien als een soort mosterd na de maaltijd voor sommigen of zo.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn woonplaats hadden we dit jaar voor het eerst Keti Koti. Slechts 25% van de bezoekers was een persoon van kleur. Dan gaat er echt iets fout
Ow dat is inderdaad niet goed. Wij waren op.jwt Reggae festival in Amsterdam. Daar waren de blanken wel flink in de minderheid.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het fanclubfenomeen van de keuzelijst. Alle ‘grote’ artiesten hebben dit. Mensen die volledig Stan zijn van een artiest stemmen op elke scheet die ze kunnen stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als relatieve Taylor Swift fan snap ik You need to calm down ook niet.
Eens.quote:
Volledig Stan?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het fanclubfenomeen van de keuzelijst. Alle ‘grote’ artiesten hebben dit. Mensen die volledig Stan zijn van een artiest stemmen op elke scheet die ze kunnen stemmen.
Dat was een leuke ervaring, leuk festivalquote:Op donderdag 28 december 2023 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad niet goed. Wij waren op.jwt Reggae festival in Amsterdam. Daar waren de blanken wel flink in de minderheid.
Verrassingsuurtjequote:Op donderdag 28 december 2023 15:58 schreef essnhills het volgende:
891 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac
890 Go With The Flow Queens Of The Stone Age
889 Both Sides Now Joni Mitchell
888 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
887 Your Latest Trick Dire Straits
886 This Town Niall Horan
885 Is Dit Alles Doe Maar
884 Thunder Imagine Dragons
883 Wonderfull Days Charly Lownoise & M. Theo
882 Heart-Shaped Box Nirvana
881 You Ten Sharp
880 You Need To Calm Down Taylor Swift
En mss zit er een LGBHTQ+ bonus bij. Zoveel beter dat de lijst niet haalt.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het fanclubfenomeen van de keuzelijst. Alle ‘grote’ artiesten hebben dit. Mensen die volledig Stan zijn van een artiest stemmen op elke scheet die ze kunnen stemmen.
Jammer dat de betere nrs ontbreken. Exile, last great anerican dynasty, cardigan, conry islandquote:Op donderdag 28 december 2023 15:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |