Volgers op Facebook:quote:
Ik wou dit net op een iets minder nette manier postenquote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef TLC het volgende:
Zoontje en dochter waren nooit 'beroemd' geworden zonder papalief
Radiohead is op Creep na ook niet zoveel bijzonders.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar hoor je dan bijna nooit meer iets van
Zo smakeloos als we zijn in dit land? Ik ben er niet eens zeker van dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef TLC het volgende:
En het gepush van de gecremeerde kroketquote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef TLC het volgende:
Creep.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Radiohead is op Creep na ook niet zoveel bijzonders.
Wel vooral van het blanke deel van de stad zeker?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:33 schreef Kopiko het volgende:
Deze ontving vrij veel stemmen uit Sneek.
Stond in het conract van van den berg, dat ie z'n haren iet mocht laten knippen.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet richting de kapper in ieder geval
Wat een rebelquote:Op donderdag 28 december 2023 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond in het conract van van den berg, dat ie z'n haren iet mocht laten knippen.
Niks mis meequote:
Het is geen R.E.M. hoor.quote:
Ben je dancer?quote:
Jij hebt een vreemde muzieksmaakquote:Op donderdag 28 december 2023 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is zoveel beter dan dat suffe Mr. Brightside
Dat zie ik als een compliment.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde muzieksmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |