Origineel van Nirvana.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:52 schreef peaceman het volgende:
Love buzz van shocking blue is beter dan dit, maar mooi dat het er nog in staat.
Ah.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Er zat een heel stuk waarin ze zich als mariska veres ging kleden en opmaken
Neequote:
Ooit ruzie gehad met een quizmaster die bij hoog en bij laag bleef beweren dat het love bus wasquote:Op donderdag 28 december 2023 12:52 schreef peaceman het volgende:
Love buzz van shocking blue is beter dan dit, maar mooi dat het er nog in staat.
Die was niet goed genoeg voor die geweldige drumpartijquote:
quote:Veres was born in The Hague, in the Netherlands. Her father was the Hungarian Romani violinist Lajos Veres (1912–1981), and her mother Maria Ender (1912–1986) was of French and Russian heritage.[2]
Ging die serie over schakenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah.
Ik was meer geïnteresseerd in het schaakgedeelte
Dat wel jaquote:
Haar moeder is in het jaar overleden dat ik geboren ben, komt wel dichtbij zo.quote:
Tenzij je hoogtevrees hebt.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Context: Elijah is een Bijbelse profeet van wie wordt gezegd dat hij nooit gestorven is, maar levend opgenomen in de hemel
Best een mooie manier om te gaan!
Oef ja, sterkte!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haar moeder is in het jaar overleden dat ik geboren ben, komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |